عمومی

لزوم توجه بیشتر به ساحل‌نشینان/ مسئله «ته‌لنجی» حل شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه نماز جمعه این هفته اهرم با اشاره به میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: زهرا سلام الله علیها یک شخصیت است، آسمانی است که برای هدایت بشر زمین شد و قبل از خلقت مادی جهان، نور هدایت ائمه و حضرت (علیهم السلام) بوده است. . .

وی گفت: دختران و زنان ما فاطمه زهرا سلام الله علیها و مادران شهدا الگوهای خوبی هستند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: آنچه در غرب به عنوان آزادی زن مطرح می شود بهانه ای است برای بیرون کشیدن زنان از محیط خانه و آوردن آنها به محیط کار و استفاده از ظرفیت زنان و بهره گیری از نیروی کار رایگان زنان در کارخانه ها و مسائل دیگر.

وی ادامه داد: در واقع شعار غربی ها در حمایت از آزادی زنان، بردگی زنان است تا بتوانند از زنان بهره بیشتری ببرند و نظام سرمایه داری به نمادی از نظام سوء استفاده از زنان تبدیل شده است.

وی افزود: بنابراین نوجوانان امروز باید بدانند که اگر شعاری در حمایت از زنان ایرانی مطرح می شود، هدف دشمن ناامید کردن دختران و جوانان ایران اسلامی است و هدف آنها از بین بردن سد محکم عفاف و حجاب است. و به جای آموزش، آرامش کانون گرم خانواده ایرانی را برهم بزنند.زینبی و تربیت حسینی اتفاق نیفتد.

وی تصریح کرد: همین حضور با حجاب ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی مقابل دوربین ها بین المللی روی سکوی قهرمانی بهترین تبلیغ برای حجاب است.

پهلوزاده تصریح کرد: سبک زندگی غربی برای زنان جا و کرامتی باقی نگذاشته است، همانطور که کشتی تایتانیک آنها که نمادی از پیشرفت آنها بود غرق شد. تمدن آنها که مبتنی بر قدرت و شهوت است به زودی از بین خواهد رفت.

وی ادامه داد: بسیاری از نظام های سیاسی دنیا سود خود را در سرگرم کردن جوانان با فساد و فحشا می بینند، منفعت خود را در سرگرمی دختران و پسران جوامع مستضعف می بینند تا از قیام و قیام علیه مستکبران و مستکبران و مستکبران در امان باشند. و مغرور به جای آنها، خود دولت مشغول است، اما در جمهوری اسلامی، حفظ حرمت و جایگاه مقدس زنان و مادران مسلمان از اولویت های اسلام است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: به فرموده حضرت آقا، جایگاه نظام اسلامی، جایگاه مطالبه گری در برابر مدعیان منافق غربی در امر زنان است. گری ناگفته نماند در اغتشاشات چند ماه پیش، نظام انقلابی ده ها زن را برای حفظ حجاب و عفاف به شهادت رساند و نیروهای نظامی، بسیج، دانش آموزان و مردم را برای حفظ عفاف و حجاب سنگسار و قمه زدند و تیرباران شدند. دریافت شده ب

وی یادآور شد: با توجه به تبلیغات و هیاهوهای دشمن در رابطه با موضوع حجاب و انتظارات دشمن از زنانی که به شدت معتقد به حجاب نبودند، اما همین زنان با فراخوان های رفع حجاب مخالفت کردند و مشت بر دهان مستکبران زدند. و نشان داد که مردم ایران اسلامی معتقد به مسئله حجاب هستند و هرگز در برابر دشمن اصلی و همیشگی مومنان برهنه نشده اند و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

توهین نشانه ضعف دشمن است

او به یاد می آورد بیاور شید: گفتمان نهایی تمدن فاسد و پوسیده غرب به ویژه در کشورهایی مانند کانادا و فرانسه این است که در نشریات ضد انسانی و ضد اخلاقی خود با تمسخر و تمسخر طعنه همه ادیان و اخیراً در توهین به مرجعیت نشان داده اند که دست تمدن غرب از همه ابزار خالی شده و به کفر و توهین کشیده شده اند.

وی گفت: این اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی را توهین به مسئولین امر محکوم می کنیم و به آنها اطلاع می دهیم که جامعه متمدن ایران اسلامی در بهترین موقعیت و مسیر برای رسیدن به قله است و این توهین ها و ایجاد اغتشاش و اغتشاش شورش ها نشانه تنبلی و ضعف هستند. آنها و روند فروپاشی خانواده در غرب را نمی توان متوقف کرد. و با زوال خانواده در غرب، تمام ابزار تمدن غرب فرو خواهد ریخت.

پهلو زاده تاکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان، در مقابل تبلیغات مسموم دشمن، اولویت با جهاد باشد و به گفته رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا، آمریکایی ها در تاریخ خودکشی کردند. 11 سپتامبر برای نابودی 7 کشور، یعنی لبنان. عراق، سوریه، لیبی، سومالی، سودان و ایران.

وی گفت: آنها در اکثر این هفت کشور شکست خوردند و با سیلی محکم جبهه مقاومت در حال فرار از خاورمیانه هستند و اگر دشمن به حجاب طمع دارد به این دلیل است که نظام اسلامی ناکارآمد و اربعین نیست. سالها استقلال و تمامیت ارضی و تمام ساختارها را حفظ کرده است

وی ادامه داد: اگر دشمن طمع دارد به این دلیل است که گروه های نظامی و ارتش مقتدر از یک واردکننده ساده در دوران دفاع مقدس به صادرکننده پیشرفته ترین تجهیزات نظامی تبدیل شده اند و دشمن شبانه روز نگران است. به همین دلیل است.”

امام جمعه اهرم ادامه داد: دوشنبه 5 آذر، خاطره فرار ناجوانمردانه شاه مودم و کسی است که درهای کشور را به روی بیگانگان گشود و به او فرصت غارت و چپاول سرمایه های این کشور را داد و در نهایت. با تمام نامردی خود کشته شد، آمریکا به آنها اجازه ورود نداد و با گستاخی نشان داد که هرکسی مانند محمدرضا پهلوی نوکر آمریکا باشد، همچنان بیکار است و مانند دستمال مستعمل به زباله دان تاریخ پرتاب خواهد شد.

نیاز به توجه به ساکنان ساحل

وی افزود: لازم است به وزیر کشور، رئیس کل دادگستری و رئیس مجلس یادآوری شود که مردم شریف خطه ساحلی استان بوشهر مانند شما سالیان سال است که اگر نگوییم دهه هاست از مسئولیت گریزی رنج می برند. . نخور.

وی ادامه داد: مشکل همین جاست. طولانی کی میخواد حلش کنه جوانان چند بار در تصادفات جان خود را از دست خواهند داد؟ چرا جوانی که کالایی را که از گمرک ترخیص شده و توسط پلیس توقیف شده و طبق دستور و قانون توقیف شده و با جریمه های چند صد میلیونی می خرد، سرش می آورد تا هرگز نتواند پشتش را بالا بیاورد و در نهایت زندان و هزار عمه دیگر است، اگر جابجایی کالا باشد طولانی قاچاق است چرا ترخیص می شود و اگر قاچاق نیست چرا تعزیراتی جریمه می کنند.

پهلو زاده گفت: آقای وزیر کشور، رئیس کل دادگستری و نماینده مجلس، قبل از اینکه اقدامات مسئولان شما اعتبار و آبروی نظام را خدشه دار کند، مشکل تمام شده است. طولانی و مشکلات قایقرانان را حل کنید که حفظ آبروی مردم شریفی که در سواحل استان بوشهر زندگی می کنند شایسته این رفتارها نیست.

امام جمعه اهرم سالروز دستگیری ایشان تحقیر آمیز سربازان و افسران آمریکایی مستقر در خلیج فارس از سوی گارد سبز پاسدار حریم استان به ویژه سردار رزمجو تبریک گفتند.

دکمه بازگشت به بالا