عمومی

مردم فارس با بصیرتی مثال زدنی مکر دشمنان را باطل کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله لطف الله دایکام در پیام های جداگانه ضمن تمجید از ملت غیور و مغرور ایران اسلامی و مردم استان فارس و شهر شیراز ، حرم سوم اهل بیت (ع) وی به دلیل مشارکت گسترده و م hisثر در انتخابات 19 ژوئن ، پایان این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلاب ، مبارک تبریک گفت.

متن پیام آیت الله دژکام در رابطه با تبریک مردم برای انتخابات حماسی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبارک

مبارک ، ولی امر مسلمین جهان ، آیت الله العظمی امام خامنه ای هی تو (مد ظلله آلبانیایی) سلام بعد از اهدا بنابراین با تشکر از شما بدرگاه خداوند متعال رهنمودهای الهی این انسان فرزانه و ولایت ملت را برکت دهد سابارا و من از ایران تشکر می کنم.

قطعاً راهنمایی های دلسوزانه آن رهبر شریف و حضور معنادار ، غرورآمیز و خصمانه ملت مغرور ایران در انتخابات 28 ژوئن برگ زرین دیگری در تاریخ است. پرحماسه ایران اسلامی خواهد بود.

این پیروزی ارزشمند و حماسه تاریخی را به شما و همه مسلمانان و آزادگان جهان تبریک می گویم.

باشد که خداوند از جیب کرم سلطان سریر به ملت مطیع این استان پاداش دهد آرزا حضرت امام رضا (ع) مراقب باش. امید است که این وفاداری امت به ولی امر مسلمانان جهان موجبات رضایت الهی را فراهم آورد و ملت و دولت مسلمان ما بتوانند گام دوم انقلاب را انجام دهند و زمینه را برای ظهور دولت کریمه سن الله الاعظم (عجیب) بودن.

مردم استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) آنها هنوز هم مایلند تلاش خود را در این راه با امانت حضرت عالی دو چندان کنند.

نماینده ولی فقیه در ایران و مدافع آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) وی در پیام خود خطاب به ملت ایران و مردم فارس و شیراز نیز گفت: ملت غیور و مغرور ایران اسلامی ، همشهریان و شهروندان عزیز شیراز ، سومین حرم اهل بیت (سلام الله علیها) ) ، صلح و برکات خدا و پیامبران و اولیای الهی باز هم در این لحظه مهم تاریخی ، با شناخت دقیق از مقتضیات زمان و با بصیرت مثال زدنی ، حماسه ای را در صحنه انتخابات حساس 28 ژوئن و با حضور چشمگیر و پرشور ، شما ترفندهای دشمنان را خنثی کردید.

حضور شما ملت عزیز و قهرمان ایران اسلامی در انتخابات مختلف همیشه بی اعتبار است جادوگری نقشه های شیاطین جهان تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرده است. بنده حقیر من ، به نوبه خود ، این پیروزی بزرگ و حضور تاریخی و قاطع در انتخابات 19 ژوئن را مدیون صاحب اصلی این انقلاب ، حضرت است. بقیت الله الاعظم (روح ما له رستگاریبه مقام معظم رهبری و به شما ملت پرافتخار و همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران تبریک می گویم و از منتخبان ملت در زمینه ریاست جمهوری و توصیه های اسلامی در شهرها و روستاها برای رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی. تمام تلاش های فرهنگی آنها ، حل مشکلات و آسیب های اجتماعی ، حل مشکلات معیشتی مردم و شکوفایی اقتصاد ملی. استفاده کنید “آنها بسته شده اند.”

دکمه بازگشت به بالا