عمومی

تلاش و محصولات علمی می‌تواند دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله ماریجی ، معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم: وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت دینی علم و یادگیری به عنوان یک جویای کار ، به دانشجویان گفت: جوان: “علم صرفاً گذراندن بعضی از دوره ها نیست و برای کسب دانش و پرهیز از مستند سازی ، به دلسوزی نیاز است.”

وی با بیان اینکه مشکل جامعه امروز این بوده است که طبق آمار رسمی 75 درصد مشاغل توسط افراد غیرحرفه ای اداره می شود ، اظهار داشت: بنابراین بسیاری از مشکلات کشور به این موضوع برمی گردد؛ مستند فقط یک جنبه اشتغال دارد و از نظر علمی سودمند نیست.

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: دانشجوی دانشگاه باقرالعلوم (ع) طلبه و محصول حوزه است و باید به سمت تعمیق اعتقاد دینی ، تبیین سیاسی و جامعه شناختی حرکت کند. احکام دینی

وی با بیان اینکه همه چیز باید در خدمت دین باشد ، افزود: در این راه باید زندگی مادی و معنوی خود را سپری کنیم ؛ تلاش ما و تحصیلات حوزوی و دانشگاهی ما باید در راستای دفاع از دین خود باشد.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع) با اشاره به ظرفیت های دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: این دانشگاه ظرفیت های مهمی دارد که بر اساس آن دارای رشته های تخصصی منحصر به فرد است و در بیشتر زمینه ها برگزار کننده آن است اولین و تنها در کشور با این وجود ، ما باید تلاش کنیم تا با توجه به ظرفیت های موجود ، وضعیت بهتری را در سطح بین المللی به دست آوریم.

وی ضمن توصیه به دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: “با استفاده از این فضای علمی ، نظم و حضور را یکی از وظایف خود بدانید ؛ بهترین رساله ها ، رساله ها و نمرات علمی را باید در این دانشگاه کسب کنید. .

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی به صورت جدی به تلاش علمی نیاز دارد ، خاطرنشان کرد: فقط تلاش های علمی و نتایج علمی و محصولاتی است که می تواند دشمنان انقلاب اسلامی را شکست دهد. دانشجویان و دانش پژوهان باید تمام تلاش خود را برای تقویت بنیه علمی خود و جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا