عمومی

امروز سلاح دشمنان دروغ و بیان وارونه واقعیت ها است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی ترحیم 13 آبان حادثه تروریستی حرم. شاه سراق وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف از جمله شرکت در تشییع شهدای حادثه تروریستی شیراز عامل ایمنی است، حضور سه دانش آموز در جمع شهدا ثابت می کند که هر چند دشمنان همه جور ابزار و اشیا دارند، تمام استعدادهای مادی آنها محکوم به شکست در برابر فرهنگ شهادت است.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه عظمت حرکت های 13 آبان به حدی بود که این روز را به روزی برجسته و مهم در تاریخ پرافتخار مبارزات ضد استعماری ملت ایران تبدیل کرد و ادامه داد: تبعید. امام راحل در ترکیه، کشته شدن دانشجویان تهرانی در محل دانشگاه و به ویژه تسخیر لانه جاسوسی که امام راحل آن را انقلاب دوم نامید، سه اتفاقی است که 22 آبان را به نماد شکست ناپذیران تبدیل کرد. ارتباط دانش آموزان با استان

وی افزود: 13 آبان امسال روز وحدت، یکپارچگی و یکدلی ملت است و هوشیاری و وقت شناسی همیشگی مردم به ویژه دانش آموزان فرصت را از دست دشمنان می گیرد.

امام پناهی با تاکید بر اینکه امروز نبرد در میدان تبیین در حال وقوع است و سلاح دشمن دروغ و براندازی است، افزود: از آنجایی که استکبار در میدان به موفقیت نرسیده است، تلاش می کند بر شدت آشوب ها و اغتشاشات بیفزاید. با تمرکز بر فضای مجازی، اما 9 نفر بزرگ در همراهی نکردن با معاندین و اخلالگران امنیت نشان دادند که استکبارستیزی شعار محوری و همیشگی اقشار مختلف ایران اسلامی است.

دکمه بازگشت به بالا