عمومی

دولت با تلاش مجاهدانه آرامش و آسایش را به زندگی مردم بازگرداند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه سفر به شهر مقدس قم و دیدار با آیت الله سید موسی شبیر زنجانی با اشاره به برکات کار و تلاش و دعای خالصانه مردم در پیشبرد امور کشور ، گفت: “ظرفیت ها و منابع مادی و یک نیروی کار تحصیل کرده و کارآمد در کشور وجود دارد که ما در هر زمینه به آن اعتماد کرده ایم ، شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم.

رئیس جمهور منتخب افزود: ما معتقدیم که باید این ظرفیت ها شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد تا مشکلات و توسعه کشور حل شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر اتکا به منابع داخلی افزود: باید تلاش کنیم اقتصاد و جدول مردم را با امکانات و ظرفیت های کشور پیوند دهیم و در این صورت از آسیب پذیری کشور در برابر شوک های مختلف کاسته می شود.

آیت الله سید موسی شبیری زنجانی ضمن عرض سلام و تبریک پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز مردم در رنج هستند و باید با تلاش و کوشش خود آرامش و آسایش را به زندگی مردم بازگردانند.

مرجع تقلید شیعیان بر اخلاص و مبارزه صادقانه در حل مشکلات مردم تأکید کردند و گفتند: “این یک وعده الهی خاص است که روش های مختلفی را برای پیشبرد امور تلاش های صادقانه ارائه می دهد.”

وی با دعا و آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند با برکت حضرت علی (ع) مشکلات را به نحو احسن حل کند.

دکمه بازگشت به بالا