عمومی

سیر حرکتی اجرای برنامه‌های دهه فجر باید با محوریت مردم باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام علیرضا قربانی امشب در ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: امیدوارم برگزاری این جلسات نتایج خوبی را در برنامه های دهه فجر به همراه داشته باشد. همه ساله در آستانه بهمن ماه یک ماه پیش ستاد استانی دهه فجر در مرکز استان و خبرنگاران با همکاری فرمانداری ها در شهرستان ها تشکیل می شود.

وی افزود: اصلی‌ترین اتفاقی که باید در این ستاد بیفتد مدیریت و هدایت برنامه‌ها برای نزدیک شدن به اهداف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عمل است. انقلاب اسلامی بزرگترین پدیده معنوی-فرهنگی تاریخ معاصر است که باید به آن عمل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: باید متناسب با این پدیده بزرگ عمل کنیم چرا که در عین حال دشمنان نیز با این پدیده مواجه هستند. هدف آنها این است که با ابزار از پیش تعیین شده خود مردم را از انقلاب و نظام منحرف کنند.

حجه الاسلام قربانی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که باید روی آن تمرکز کنیم نشان دادن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران و امید بخشی به مردم است. هر کارگروهی باید طبق دستورالعمل ابلاغی از تمام امکانات خود استفاده کند و در امید بخشی به مردم تلاش کند.

وی با اشاره به تشکیل 24 کارگروه در سطح ملی که برخی از آن ها شامل تقریب مذاهب بین المللی می شود، گفت: کارگروه های استانی باید به صورت مستمر تشکیل جلسه داده و با پیگیری های لازم از حسن جریان فعالیت ها اطمینان حاصل کنند. همچنین نهضت اجرای برنامه های دهه فجر باید مردمی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به لزوم توجه جدی به شرایط انفجار کرونا گفت: برای اجرای طرح‌های مختلف تابع دستورات ستاد ملی و استانی کرونا هستیم. برنامه ها.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه گروه برنامه های اجرایی دهه فجر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی دهه فجر برگزار می شود، گفت: امیدوارم با همکاری و همدلی کارگروه های استانی و شهرستانی بتوانیم حفظ کنیم. برنامه های منسجم و شناخته شده در جهت نمایش شاخص سراسری خوزستان.

دکمه بازگشت به بالا