استان ها

مردم اطراف مقر‌ها و مراکز استقرار تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را تخلیه کنند

سردار پاکپور:

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: بار دیگر از مردم می خواهیم که اطراف مقر و مراکز استقرار تروریست ها در منطقه شمال عراق را تخلیه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با اشاره به آغاز دور جدید عملیات انهدام سربازان حمزه سید ال. – قرارگاه شهدای این نیرو در مقابله با مراکز و مقرهای ایجاد و فعالیت گروه های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در منطقه شمال عراق اعلام کرد: در پی عملیات موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه در روزهای اخیر، امروز دور جدید عملیات موشکی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا با حجم مؤثر علیه مقر و مراکز ایجاد و سازماندهی جنایتکاران مسلح و تروریست های مزدور استکبار جهانی در منطقه «پردی» در عمق اقلیم شمال آغاز شد. عراق و ضربات مهلکی وارد کرد.

سردار پاکپور افزود: امروز مقرها و سایت‌های وابسته به گروهک تجزیه طلب پاک (حزب آزادی کردستان) که در حمایت و پشتیبانی از ناآرامی‌های اخیر شمال غرب کشور ایفای نقش کرده‌اند، با راکت‌های دقیق هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: حملات رزمندگان اسلام به مقرها و مراکز اشرار مسلح و گروه های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در منطقه شمال عراق تا رفع تهدید و خلع سلاح اقتدار ادامه خواهد داشت. اطراف مقر و مراکز استقرار تروریست ها در منطقه شمال عراق را تخلیه کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا