فرهنگ و هنر

تسلیت فرمانده کل سپاه برای عروج سردار کوسه چی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی به سردار سرتیپ کوسه چی ، یکی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس تسلیت گفت.

به گزارش باراناخبر ، متن پیام تسلیت سردار سرلشکر حسین سلامی به شرح زیر است:

“به نام خدا

معراج مجاهد نصطوح و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار پاسدار محمد حسن کوشه چی (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروهای زمینی قرارگاه حضرت خاتم الانبیا And (ص) و به خانواده وی تسلیت می گویم.

نبردهای مداوم آن سردار بزرگ و ایثارگر در دفاع از انقلاب و دفاع از استقلال و امنیت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و سپس در مناطق مختلف فرماندهی در غرب کشور و نیروی زمینی سپاه در استان های غیرت و مجاهدت خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تلاش های بی وقفه در مقر حضرت خاتم الانبیا ((صلح) پس از آن دوره تاریخی و شکوهمند این همیشه الهام بخش جامعه اسلامی و انقلابی و به ویژه نسل های کنونی و آینده این مرز و بوم آموزشی خواهد بود و راهی مانند خورشید درخشان خواهد بود.

من از نام ، یاد و آرزوهای والای آن فرمانده فداکار و مخلص قدردانی می کنم ، و به درگاه خداوند متعال ، او با شهید سید و سالار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا محشور می شود ، و برای خانواده بزرگ و خانواده داغدار و اصحاب محترمش ، صبر. من در سختی ها و موفقیت ها به دنبال پاداش های الهی هستم.

سرلشکر حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا