عمومی

دستور فرمانده کل سپاه برای افزایش امدادرسانی به مردم گرفتار در سیل و برف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،

به گزارش سپاه نیوز؛ در پی تداوم بارش برف و باران در کشور و تداوم مشکلات مردم در برخی مناطق، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلسه ای را برای بررسی وضعیت استان های مواجه با این پدیده برگزار کردند. و ارزیابی عملیات امدادی و خدماتی. حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و دستور وی به سپاه و یگان های بسیج برای افزایش خدمات و کمک های سپاه و نیروهای بسیج در این منطقه اعلام شد. .
وی گفت: استان های متاثر از فعالیت سامانه بارشی در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی از جمله بسته شدن بسیاری از راه ها و راه های مواصلاتی، مه، رانش زمین، سیل و جاری شدن سیلاب از همان ساعات اولیه بوده که مردم و ساکنان برف را با مشکل مواجه کرده است. و مناطق سیل زده، نیروها و توانمندی های سپاه و بسیج در مناطق آماده باش برای انجام عملیات امداد و نجات در محل حاضر شده اند.
سردار شریف افزود: با تلاش یگان های امدادی و مهندسی قرارگاه سپاه مدینه منوره بحمدالله اقدامات فوری و موثری برای رفع مشکلات ناشی از سیل در منطقه میناب انجام شد و کشور به دستور سردار سرلشکر حسینی فرمانده نیروی زمینی سپاه سلامی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) و فرماندهان سپاه استان درگیر چالش‌های ناشی از برف، باران و سیل با هماهنگی سایر نیروهای امدادی؛ ادامه کمک قاطع در بازگشایی راه‌های ارتباطی روستایی و همچنین جابجایی مردم به مناطق امن و امن و تامین نیازهای بهداشتی، غذایی، پوشاک و گرمایشی آنها.

دکمه بازگشت به بالا