استان ها

کسب مهارت سربازان در مراکز آموزش نظامی پیگیری شود

به گزارش باراناخبر از مازندران ، سردار سیاوش مسلمی امروز در حومه کلاس های آموزشی سربازان سپاه به منظور ایجاد مهارت ، مهارت های کارآفرینی و اشتغال کارآمد و پایدار به صورت کاربردی و با استفاده از اساتید با تجربه و توانمند مطابق قوانین دیدار کرد. سلامت در مجتمع باقرالعلوم این موسسه در حال برگزاری است ، وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب برای کسب مهارت سربازان گفت: یکی از وظایف ارزشمند سپاه کربلا مهارت برنامه ریزی و برگزاری است. دوره های آموزشی برای سربازان

وی افزود: افراد تازه کار در یکسری کلاس ها با 45 رشته تخصصی شرکت می کنند تا مهارت های لازم را در زمینه های فنی مهندسی سپاه کسب کنند و همچنین این حرفه را برای آینده و برای خود بیاموزند.

مسلمی با اشاره به اینکه در مجموع 6 اداره کل درگیر آموزش سربازان و برگزاری کلاس های آموزشی هستند ، خاطرنشان کرد: وام های کم بهره می تواند برای خود شغل ایجاد کند.

فرمانده سپاه در کربلا ایجاد اشتغال پایدار را هدف از برگزاری دوره های آموزش مهارت برای سربازان عنوان کرد و افزود: با توجه به نسل جدید سپاه و ظرفیت ارائه شده به سربازان در این سال ها ، آنها می توانند برای پایداری شغلی مهارت ایجاد کنند. تخصص کسب کنید.

48

دکمه بازگشت به بالا