عمومی

مردمی بودن؛ رمز پیروزی و اقتدار نیرو‌های مسلح است

براساس پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر ،

دکتر محمد باقر قالیباف در نشست فرماندهان قدیمی نیروهای مسلح کشور ، عصر امروز (دوشنبه 10 ژوئن) نیروهای مسلح را دژ امنیتی و بازوی محکم ملت توصیف کرد و گفت: ایمان درخشان و اراده آنها با قدرت و استقامت ایمان به آرمانهای انقلاب قوی است ، دارای اقتدار است که در هیچ کجای دنیا نمی توان یافت.
رئیس مجلس شورای اسلامی ، کلید پیروزی و اقتدار نیروهای مسلح و پیشگیری از آن در برابر دشمن ، محبوبیت این نیرو را عنوان کرد و افزود: اگر اقتصاد و صنعت شناخته شود ، پیشرفت خواهد کرد و پیشرفت بزرگی خواهد داشت. ما می توانیم مراحل تولید و مرزهای قابل توجهی را نیز در تولید ملی مشاهده کنیم.
در این جلسه دکتر قالیباف بر تلاشهای جامع مجلس شورای اسلامی برای تقویت نیروهای مسلح تأکید کرد و افزود: امیدواریم با همکاری صمیمانه مجمع و نیروهای مسلح ، نیازها و الزامات دفاعی کشور در حوزه قانون برآورده شود. موثر و کارامد. “

فرمانده کل کشور را به رئیس مجلس تبریک می گویمدر این جلسه ، جنرال محمد باقری با اشاره به مسئولیت جدید دکتر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و ضمن تبریک به وی گفت: ما اطمینان داریم که شما یکی از فرماندهان افتخار دفاع مقدس و دلسوزانه انقلاب و در سمتها و مسئولیتهای مختلف هستید. شما به عنوان یک جوان ، در انقلاب شرکت کردید و در مناطق دشوار به مردم خدمت می کنید ، در این مسئولیت ، مانند مواضع قبلی ، منشأ خیرات و نعمت ها خواهید بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ما با یادآوری دستورات امام خمینی (ره) مبنی بر مسئولیت مجلس ، تصریح کرد: مردم ایران و همه حامیان انقلاب واقعاً در این مجلس یازدهم قرار دارند. و ما امیدواریم که رئیس جمهور عالی اقدامات ارزشمندی انجام دهد. ” پیام افتتاحیه یازدهم اردیبهشت قرائت شد و انتظارات مردم با تلاش ، مدیریت و تلاش های حضرتش برآورده شد.

سرلشکر باقری افزود: مجامع قبلی نیز اقداماتی را انجام دادند و فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشتند ، اما این مجمع ویژه که با انتخاب تعداد زیادی از مبارزان ، شهدا و افراد معتمد تشکیل شده است ، امید و دلگرمی زیادی را در بین مردم ایجاد کرده است. بسیاری از مسائل باقی مانده کشور برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به قوانینی که از دید فرماندهان نظامی کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، گفت: تغییر قانون استفاده از سلاح های مصوب سال 1373 دارای کاستی هایی است که در این زمینه مشکلاتی ایجاد کرده است و قانون استفاده از خانه های سازمانی باید ایجاد شود. در حال تغییر و تحول است. ” .

سرلشکر باقری ادامه داد: همچنین باید قانون خدمات ملکی اصلاح شود ، زیرا در این سالها بیشتر محدودیت های سربازان در سایر قوانین برداشته شده است و این افراد مشکلی در گرفتن گواهینامه ، وام و اشتغال ندارند. در حالی که هر سال 700000 نفر استخدام می شوند ، فقط نیمی از آنها جذب می شوند.

سرلشکر غلامعلی رشید ، فرمانده ستاد مرکزی خاتم الانبیاء (کاپیتان) ، سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سرلشکر حسین اشتری ، فرمانده نیروی انتظامی و سایر فرماندهان ارشد تورما حضور داشت

دکمه بازگشت به بالا