عمومی

برنامه های ملی هفته دفاع مقدس

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

سرلشکر محمد باقری گفت: اولین برنامه موفقیت ، ارتباط معنوی جانبازان جهاد و مقاومت در تهران و مراکز کشور با ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا و بهره مندی از دستورات و دستورات حضرتعالی است. خود.

وی افزود: تکریم و تکریم یک میلیون جانباز دفاع مقدس ، برگزاری نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس در تهران و مراکز استانها و افتتاح هشت موزه دفاع مقدس در استانهای اردبیل ، البرز ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری ، خراسان رضوی ، خوزستان ، قم و مرکزی. برنامه های دیگر این هفته.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در هفته جاری 540 پروژه مهم تحقیقاتی دفاع مقدس به عنوان مرجع اصلی و مورد تایید در این زمینه رونمایی می شود ، گفت: همچنین در این هفته موزه و کل نمای ساختمان مقاومت شهید سلیمانی و پایان حکومت داعش او راه اندازی خواهد شد و ده ها پروژه دفاعی ، امنیتی و ساختمانی در نیروهای مسلح رونمایی می شود و صدها پروژه عمرانی ، بهداشتی ، درمانی ، فرهنگی و هنری در سراسر کشور آغاز می شود.

سرلشکر باقری از رونمایی صدها عنوان کتاب دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت افزایش 30 برابری انتشار کتاب در این زمینه از دیگر برنامه های این هفته خبر داد و گفت: تهیه و تولید یک مجموعه مستند 100 قسمتی درباره دفاع مقدس برای شروع. هدف آن ارائه حماسه دقیق و شایسته دفاع مقدس است که با همکاری صدا و سیما و بنیاد حفظ ویرانه ها انجام می شود.

وی افزود: تهیه و تولید 100 قسمت از برنامه ترکیبی به منظور ارائه عملیات رزمندگان اسلام با استفاده از انیمیشن ، اینفوگرافی و روش های حرکت گرافیکی از صدا و سیما با همکاری بنیاد حفاظت از ویرانه ها از دیگر برنامه ها خواهد بود. هفته دفاع مقدس امسال. “

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تشکر از تلاش همه فرماندهان نیروهای مسلح ، دولت ، دستگاه های دولتی و غیر دولتی ، اعضای مجلس ، رئیس و مدیران رسانه ملی و ملی ، نماز جمعه و جماعات جمعه ، فرماندار و فرمانداران ، اعضای شورای شهر. از شهرداران سراسر کشور به ویژه مراکز استانها ، رهبران سازمانهای فرهنگی ، تبلیغی و هنری کشور و مدیران سمینارها ، دانشگاهها ، مدارس و مراکز آموزشی تقدیر شد.

وی گفت: این عزیزان در انجام مأموریت های حفظ و نشر ترویج فرهنگ و آثار حفاظت مقدس به ما کمک کردند.

سرلشکر باقری افزود: من همچنین از مسئولان و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های حفاظت مقدس در سراسر کشور تشکر می کنم که در سال های اخیر با تلاش خود کار بزرگ و ارزنده ای انجام داده اند تا خستگی ناپذیر و آماده سازی و برنامه هایی برای بزرگداشت چهلمین سال دفاع. ” آنها حرم را آماده کردند.

ارتقا the سطح م Instituteسسه تحقیقات و آموزش علوم دفاع مقدس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برگزاری پنج جشنواره ملی و بین المللی الگوهای صبر و مقاومت ، طراحی و اجرای دوره های سبک زندگی جهادی برای رزمندگان اسلام در سراسر کشور و راه اندازی تشکل های زنان ، مادران ، خواهران و دختران شهدا و جانبازان در همه استانها تعدادی از برنامه ها برای ترویج فرهنگ حفاظت و مقاومت مقدس است.

سرلشکر محمد باقری افزود: “در تصویب ماده (86) قانون برنامه ششم توسعه مصوب مجلس شورای اسلامی ، دولت و تعدادی از سازمان ها ، وزارتخانه هایی مانند آموزش ، علوم ، تحقیقات و فناوری و بهداشت ، درمان ، و آموزش پزشکی دنبال شد. ” آنها موظف بودند از گسترش و ترویج ارزشهای حفاظت مقدس حمایت کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: همچنین نشست های هم اندیشی بین فرماندهان نیروهای مسلح و رئیس و معاونان سازمان صدا و سیما برای همکاری و هماهنگی در زمینه نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس و مقاومت برگزار شده است. “

سرلشکر باقری گفت: تلاش شد تا با تأیید مقام معظم رهبری ، پژوهشگاه علوم تحقیقات و آموزش علوم دفاع مقدس برای ارتقا level سطح و تقویت پژوهشگاه های استراتژیک و بنیادی ، نظریه ها و تحقیقات استراتژیک و بنیادی و در نتیجه س toالات ، ابهامات و نیازهای پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت پاسخ دادند.

دکمه بازگشت به بالا