عمومی

افزایش اقتدار اقتصادی راه اصلی برای مقابله تحریم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار آنلاین همانطور که آرزوی فرا رسیدن سال نو و ایام نوروز را داریم با توجه نامزد امسال مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات جمهوری اسلامی ایران در سالهای اخیر بحث اقتصاد و تولید است.

وی ادامه داد: با توجه به منابع بزرگی که کشور ما در اختیار دارد و از طرف دیگر وجود صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ در کشور ، ظرفیت و پتانسیل بالایی برای تولید محصولات مورد نیاز مردم وجود دارد.

وی افزود: از طرف دیگر تحریم های سرکوبگرانه آمریکا علیه ایران طی چندین سال باعث ایجاد بخشی از این ظرفیت عظیم شده است. بلا استفاده تصمیم گیری شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام اظهار داشت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در سالهای اخیر در مورد مسائل اقتصادی و تولید نشان می دهد که مسئله اقتصادی امروز یکی از مهمترین ابزارهای قدرت در جهان است ، اولین گام برای توسعه و پیشرفت کشور است. جامع ، رونق و پیشرفت تولید اقتصادی است و برای دستیابی به این کمک و پشتیبانی مهم تهیه کنندگان این خیلی مهمه.

حجت الاسلام فتاح افزود: افزایش قدرت اقتصادی خیابان اصلی برای تقابل افتخارمندانه مسئله تحریم ها و توطئه های غرب علیه ایران اسلامی.

لزوم تغییر قانون کار و سهولت قوانین تولید

وی گفت: “سیاست های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در مورد مسائل اقتصادی در سال های گذشته ، در صورت اجرا ، وضعیت کشور در یک نقطه بالاتر خواهد بود. برای رسیدن به نقطه مطلوب اقتصادی و تحقق شعار سال و دستورات و رهبر فرزانه انقلاب ، قوانینی در مورد فضای تولید مورد نیاز است. “اصلاح شود.

وی تصریح کرد: اصلاح قانون کار و تسهیل قوانین تولید ، حمایت از سرمایه گذاری در صنایع کوچک و بزرگ ، تسهیل در صدور پروانه های تولید ، نظارت بیشتر بر تولید استاندارد محصولات از جمله عوامل رشد تولید است.

فتاح افزود: نگاه جامع رهبر فرزانه به مسائل ناهمسان سیاسی و اقتصادی با رویکرد استبدادی جمهوری او اسلامی است این یکی از رمزهای موفقیت و شکوه ایران اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام افزود: ملت ایران همیشه آن را نشان داده است وحدت و حساسیت و اطاعت از دستورالعمل راهنما ایجاد کننده مقام معظم رهبری در مسیر کمال هستند.

وی گفت: اکنون در دهه پنجم انقلاب اسلامی ، هنگامی که توطئه های غرب و استکبار جهانی علیه کشور ما رشد کرده است ، آنچه تاکنون این کشتی بزرگ ایران اسلامی را هدایت کرده و خطرات و گردن های دشوار را پشت سر گذاشته است ، رهبری امام خمینی است. “خمینی و جانشین وی رهبر معظم انقلاب در دوران معاصر بوده و امیدواریم که آینده ایران پیشرفت کند و در مسیر صحیح قرار گیرد. با احترام آن واقع شده است.

دکمه بازگشت به بالا