علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گزارش شفاف ، به نقل از وبدا ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

“سلام و درود بر روح پیروزمندانه حضرت امام خمینی (ره) و روح مقدس شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی و سعادت برای مقام معظم رهبری رهبر ، آیت الله خامنه ای. “

قبل از هر چیز لازم می دانم از حسن نیت رئیس جمهور محترم و همچنین نمایندگان محترم ملت شریف ایران تشکر و قدردانی کنم. وضعیت کنونی جهان و به تبع آن کشور اسلامی ما در مواجهه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب ، مسئولیت خطیر کارکنان بهداشت را دو چندان کرده است ، به ویژه آنکه تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و تأثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور باعث مدیریت بیماری N می شود. با این حال ، تجربه گذشته ، به ویژه در دوران دفاع مقدس ، این واقعیت را نشان می دهد که هر زمان که عزیزان ما محبت کرده اند ، ما به یاری خداوند بر مشکلات بزرگ غلبه کرده ایم.

امروز ، در آغاز دولت سیزدهم و عزم جدی رئیس جمهور برای حل مشکلات و تأکید بر مدیریت بیماری بیماری کرونا قلب به عنوان اولویت اول کشور ، بدون شک می توان در پرتو عنایات خداوند متعال و همدردی و حمایت ملت بزرگ ایران اسلامی. ما به عنوان حامیان سلامت می توانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

اکنون ، با یاری خداوند متعال و حمایت همه بازیگران عرصه سلامت ، از جمله عزیزانمان ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف ، کارشناسان ، مدیران ، نمایندگان مجلس ، سیاست گذاران و سایر ادارات دولتی که به نحوی در جامعه مشارکت می کنند سلامت ، از امروز اولین گام ها برای بهره برداری از برنامه پیشنهادی با تمرکز بر حکومت مسئولیت پذیر در سطوح مختلف به طور رسمی آغاز می شود.

احداث راه آهن در بخشهای مختلف ، از جمله بهداشت ، که در قالب سیاستهای کلی سلامت در سال 1393 به عنوان مهمترین سند راهبردی این بخش ، توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، وظیفه فعالان نظام سلامت اعلام شد. برای صادرات خوب تعریف شده

تأکید می کنم که در 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نگهبان نظام سلامت ، در کوتاه مدت ، ضمن تقویت مدیریت بیماری های بیماری کرونا قلب از طریق ؛ تکمیل واکسیناسیون جامعه هدف تا 13 فوریه امسال به عنوان درخواست اصلی رئیس جمهور ، به روز رسانی پروتکل های پیشگیری و قطع حمایت جامعه برای اجرای موثر آنها ، موضوعاتی در زمینه های بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی در شناسایی و راهی برای دستیابی به اهداف برنامه تعیین کنید.

“مطمئناً این اهداف توسط یک جامعه محترم از متخصصان بهداشت ، کارشناسان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه همراه خواهد شد.”

دکمه بازگشت به بالا