علمی و پزشکی

آخرین اطلاعات از واکسیناسیون تهرانی‌ها/راه‌اندازی ۲۱۰ مرکز واکسیناسیون در پایتخت

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری های کرونا در کلانشهر تهران در تشریح آخرین اطلاعات در مورد مراحل واکسیناسیون برای شهروندان تهرانی گفت: در حال حاضر بیش از 211 مرکز یکپارچه و غیر یکپارچه در تهران راه اندازی شده است و در حال خدمت رسانی به آنها هستند. شهروندان در دو شیفت و سه شیفت. “آنها اهل تهران هستند.

به گزارش باراناخبر ، در بالای مرکز آمار ذکر شده ، امکان افزایش روزانه 10 هزار دوز واکسن وجود دارد.

وی با اشاره به شتاب زیاد واردات واکسن کووید 19 در کشور ، از افتتاح 210 مرکز مختلف واکسیناسیون در پایتخت کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 211 مرکز تجمعی و غیر تجمعی در تهران در دو مرکز راه اندازی شده است. شیفت و سه تور آنها به شهروندان تهرانی خدمت می کنند.

فرمانده ستاد کرونا حفظ سلامت انسان در حین تزریق واکسن را از اولویت های ستاد کرونا عنوان کرد و ضرورت جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون واکسن را مورد توجه قرار داد و افزود: و بعد از ظهر عمل کنید. اما برای تسریع روند واکسیناسیون ، تهران نیاز به ایجاد بیش از 95 مرکز واکسیناسیون دیگر دارد.

وی با اشاره به وضعیت تزریق واکسن در پایتخت گفت: تا شب گذشته شش میلیون و 825 ​​هزار نفر از شهروندان تهرانی اولین دوز واکسن را دریافت کرده اند و همچنین دو میلیون و 939 هزار نفر هر دو دوز واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند.

در ادامه مراسم ، سردار اخوان مهدوی فرمانده کل ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم از تلاش مدافعان سلامت و کلیه نهادها و سازمان ها تقدیر کرد. در مبارزه با کرونا در این همه گیری.

وی با اشاره به استفاده از همه امکانات درمانی سپاه برای مبارزه با بیماری بیماری کرونا قلب در کشور ، خاطرنشان کرد: امروزه بیش از 28000 دوز واکسن کووید 19 به مراکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه تزریق می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، سردار اخوان مهدوی با اشاره به راه اندازی 24 بیمارستان سیار توسط نیروهای زمینی سپاه اظهار داشت: نیروهای زمینی سپاه تاکنون 16 مرکز واکسیناسیون را در کشور فعال کرده اند. هفته آینده چهارمین مرکز واکسیناسیون را در کلانشهر تهران راه اندازی می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا