عمومی

ماجرای اهدای تبلت به «دانش‌آموزان سادات» چیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،

سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش فوق العاده در گفت و گو با برنامه «پیگیری» باراناخبر در پاسخ به انتشار نامه ای در فضای مجازی مبنی بر درخواست از بخشداری ها برای ارائه اسامی تعدادی از دانشجویان محروم سادات به اهدای تبلت پرداختند.» مجمع جهانی سادات به عنوان نهادی فعال در حوزه سادات طی نامه ای خواستار ارائه لیست دانشجویان نیازمند سادات برای اهدای تبلت به این نهاد شده است. آنها گفتند.

وی افزود: در نامه ای به استان ها درخواست کردیم که فهرستی از دانش آموزان سادات از سوی مجمع جهانی سادات اهدا شود و استان ها نیز به مناطق مکاتبه کردند و درخواست جمع آوری اطلاعات درخواستی کردند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: در فضای مجازی تبلیغ شده که تبلت فقط به دانش آموزان سادات اهدا شده است که اینطور نیست و امسال دولت 500 میلیارد دلار برای عرضه تبلت به دانش آموزان اختصاص داده است. که در. مناطق محروم از شرایط خاص».

حسینی با اشاره به اینکه 30 درصد دانش آموزان به تبلت و موبایل دسترسی ندارند، گفت: دانش آموزان پاداش می گیرند.

معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در تحویل تبلت ها اولویت با دانش آموزانی است که از هیچ دستگاه آموزشی هوشمند در خانواده برخوردار نیستند و سپس اولویت های بعدی نیاز دانش آموزانی است که به آموزش مجازی در مدارس دسترسی ندارند. و آموزش حضوری در مناطق خود ارائه دهند.

دکمه بازگشت به بالا