استان ها

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش‌‏آموزان به مراکز رشد و پژوهش

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از کاشمر، سید محمد جواد موسوی رئیس حراست و مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر با حضور مسئولان دبستان های دخترانه و پسرانه همراه بود. سامی کشمیری دیدار و گفتگو کرد.

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش آموزان به مراکز رشد و تحقیقات

در هر یک از این جلسات، مدیران مدارس در ابتدا گزارشی از وضعیت موجود و تعداد دانش آموزان، وضعیت کلاس های آنلاین و غیر حضوری و همچنین مشکلات مدارس با وجود بیماری عروق کرونا قلب ارائه کردند.

ژواد موسوی همچنین از زحمات مسئولان مدرسه در جذب حداکثری دانش آموزان و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و فوق برنامه تشکر و قدردانی کرد و گفت: در مدارس ابتدایی استعدادیابی و جهت گیری تحصیلی اسلام بسیار مهم است.


بیشتر بخوانید:

گسترش حوزه های مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در سال 1400


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با اشاره به تفاهم نامه این دانشگاه با یک موسسه آموزش زبان گفت: دانشجویان می توانند در تمامی مقاطع تحصیلی از کلاس های این موسسه استفاده کنند و از تخفیفات ویژه این تفاهم نامه استفاده کنند. از معنا.” مدارس سما می توانند از این فرصت برای دانش آموزان خود استفاده کنند.

وی راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت و مشاوره شغلی (TMC) در دانشگاه را فرصتی برای برگزاری دوره‌های مهارتی برای دانشجویان و خانواده‌های آنان و دریافت آموزش‌های مهارتی و گواهینامه‌های ارزشمند از سازمان فنی و حرفه‌ای عنوان کرد. : از مدیران مدارس می خواهم با توجه به استعداد، علایق و نیاز دانش آموزان خود برای استفاده از امکانات این مرکز هماهنگ کنند.

لزوم کشف استعداد و معرفی دانش آموزان به مراکز رشد و تحقیقات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر با قدردانی از فعالیت های فوق برنامه مدارس، امکان استفاده از امکانات فرهنگی، هنری، ورزشی و آزمایشگاهی دانشگاه را مورد توجه قرار داد و گفت: دانشجویان علاقه مند به پژوهش و ارائه آنها در مرکز رشد. می تواند راه را برای توسعه بیشتر آنها هموار کند.

جواد موسوی با یادآوری راه اندازی دبیرستان هوانوردی گفت: نوجوانان علاقه مند به علم هوانوردی می توانند از قسمت آموزش هواپیماهای مدل استفاده کرده و با اصول پرواز بیشتر آشنا شوند.

وی در پاسخ به درخواست مدیران مدارس مبنی بر افزایش کلاس ها و توسعه مقطع پیش دبستانی از آنان خواست تا برای هر یک از درخواست های خود توجیهی ارائه کنند تا در کمیته های مربوطه بررسی شود.

انتهای پیام/4117/4062/

دکمه بازگشت به بالا