اجتماعی

مسابقاتی که دانش آموزان را دچار استرس کند، مورد تایید آموزش و پرورش نیست

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: “پس از ارائه ابزارها و تجهیزات آموزشی ، باید مطمئن شویم که یادگیری برای دانش آموزان اتفاق افتاده است.”

به گزارش باراناخبر ، رضوان حکیم زاده با حضور در مدرسه شاهد منطقه 1 خرم آباد ، در دیدار با کارکنان اجرایی مدرسه ، نظرات ، مسائل و انتظارات خود را در رابطه با برنامه درسی در زمینه های آموزشی و یادگیری بیان کرد: نقش مدارس عوامل اجرایی و آموزشی بسیار مهم است. به و هنگامی که ابزارها و تجهیزات آموزشی را تهیه کردید ، گام بعدی این است که مطمئن شوید یادگیری برای دانش آموزان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی وزارت آموزش و پرورش تربیت کودکان متناسب با نیازهای دوران کودکی است ، گفت: هدف ما تربیت همه جانبه کودکان است و ما از آموزش فقط به صورت ابعادی اجتناب می کنیم.

حکیم زاده افزود: در این راستا ، مسابقاتی که دانش آموزان و کودکان را تحت فشارهای شدید قرار می دهد و آنها را تک بعدی می کند ، به نظر ما مورد تأیید نیست و بهتر است خانواده ها به رشد طبیعی دانش آموزان اجازه دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، وی ادامه داد: دانش آموزان باید از دوران کودکی خود لذت ببرند و فرصتی برای ارائه مهارت های خود در زمینه های مختلف پیدا کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا