اجتماعی

توزیع ۵۰هزار تبلت بین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تا پایان آنلاین+ سیمکارت و اینترنت رایگان

اکرام حسینی ، رئیس غذا و کمپ کمپ ضمن توضیح اقدامات کمیته امداد در تشکیل پرونده حمدل ایران ، از تهیه 50 هزار قرص به دانشجویان نیازمند تحت مراقبت کمیته امداد در مرحله دوم اسکن خبر داد.

مجید باجلان در مصاحبه ای با باراناخبر وی اظهار داشت که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان امسال ، دو مانور به موازات حساسیت و کمک وفادارانه برگزار شد. جوهر این اسکن کار می کند.

وی ادامه داد: نهادهایی مانند بنیاد مستضعفان ، ستاد اجرایی فرمان امام ، پایگاه فقیران ، سازمان بهزیستی و وزارت ارتباطات در این پویش شرکت می کنند.

باجلان با اشاره به اولین اسکن ایران جذاب با عنوان “غذای مهدوی” که بین ماه شعبان و ماه مبارک رمضان برگزار شد ، افزود: در اسکن غذای مهدوی ، بیش از 11 میلیون وعده غذای گرم در مناطق مراکز شهری و استانی و 2 میلیون و 300 هزار بسته غذایی به ارزش 540 میلیارد دلار در مناطق روستایی و مرزی و مناطق صعب العبور توزیع شد.

وی با اشاره به مساعدت کمیته امداد در عید غدیر خم توضیح داد: وی نیازمندان را در دستور کار خود قرار داد و تحت پوشش کمیته امداد قرار داد.

رئیس غذا و اردوگاه اکرام حسینی با بیان اینکه در حال حاضر 750 تا 800 هزار دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند ، گفت: در مرحله اول 250 هزار دانش آموز و دانشجو شناسایی و 50 هزار قرص تهیه شد که در این راستا بنیاد فقیر 24 میلیارد دلاری فقرا به کمیته امداد کمک کرد و کارکنان اجرایی فرمان امام قول دادند که حدود 10 هزار قرص تهیه کنند.

به گفته باجلان ، این قرص ها تا پایان ماه اکتبر در دسترس خواهد بود و بین دانش آموزان شناسایی شده توزیع می شود. همچنین برنامه ریزی شده است که بسته های فرهنگی خانواده ، نرم افزار داخلی و شبکه ای شاد بر روی این تبلت ها نصب شود.

وی همچنین گفت: برای این تبلت ها سیم کارت رایگان در نظر گرفته شده و امید است طبق وعده وزیر ارتباطات بسته های رایگان نیز در این تبلت ها منتشر شود.

رئیس قرارگاه عزت و عزت حسینی ضمن ارائه گزارش اقدامات کمیته امداد در حرکت دلسوز ایران ، به غذا و طرح احسان حسینی که در محرم و صفر برگزار می شود ، اشاره کرد و گفت: ماه صفر ادامه دارد . در دهه اول محرم بیش از 6 میلیون ماده غذایی با مشارکت 1.7 میلیون خیر در مناطق شهری طبخ و توزیع شد. همچنین 500000 بسته غذایی در مناطق شهری و روستایی توزیع شد که ارزش کلی آنها 175 میلیارد دلار است.

باجلان افزود: طبق بیانیه بنیاد شهید شهدای حاج قاسم سلیمانی ، بعد از ظهر روز تاسوعا 6 میلیون وعده غذای گرم تهیه و به نمایندگی از این شهید بزرگوار بین گروه های نیازمند توزیع می شود.

وی یادآور شد: همچنین طبق بیانیه صادر شده باید کمک های نقدی به کمیته امداد و کمک های غیر نقدی به دفاتر نمایندگان کمیته امداد ارائه شود تا این تعهد در قالب به نیازمندان برسد. غذا و احسان حسینی. “

باجلان در ادامه از مردم خواست ودیعه خود را به ویژه از طرف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به شماره 6277607777777777 واریز کنند ، لازم به ذکر است که خیران می توانند تعهدات خود را از توسعه حسینی در اربعین به شماره حساب اعلام شده واریز کنند. همچنین برای شرکت در پویش ایران همدل (تغذیه و احسان حسینی) ، کمک های نقدی خود را با شماره 14 * واریز کنید. همچنین ، در صورت کمک غیر نقدی ، تمام دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور مایل به کمک غیر نقدی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا