عمومی

لابی وجدان در رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

رزومه وزیر از نظر تجربه و ورود و یا عدم اشراف در امور تحصیلی و اعتبار واقعی مدرک دانشگاهی و غیره واضح است و قصد زیر سوال بردن آن را ندارم که نیازی به بیان آن نیست. میزان پذیرش یا عدم تایید آنها از سوی نخبگان فرهنگی از آنجا مشهود است که هر نماینده مرتبط با فرهنگیان از پیام های سازماندهی شده و اعتبار یا عدم آگاهی آنها مطلع است.

به نظر می رسد لابی بزرگی برای اخذ رای اعتماد این وزیر پیشنهادی تشکیل شده است به طوری که 4 وزیر سابق و سابق به حمایت از وی آمده اند که البته امضای دو نفر از آنها که ضعیف ترین وزیران بودند. آموزش و پرورش، تعجبی ندارد.شاید به دلیل موقعیت سازمانی یا …. وارد این عرصه شده باشند، اما امضای دو نفر دیگر کمی تعجب آور بود، زیرا من یکی را به وجدان می دانستم حتی با وجود سابقه دوستی. همکاری رئیس دولت و آقازاده با یکی از نامزدهای پیشنهادی ممکن است در این امضا مؤثر باشد. اما وزیر اعتدال که زیر پرچم اعتدال نوشته است، تحلیل ذهنی قبلی ما را از صداقت و آگاهی واقعی وی از علایق آموزش و پرورش تأیید می کند. و حتی مواضع سیاسی.

تاکید می کنم که در این مقاله قصد بررسی رزومه وزیر پیشنهادی را ندارم که هر فردی صاحب نظر و وجدان با یک نگاه ساده متوجه صلاحیت یا عدم صلاحیت وزیر شود. برعکس، قصد من این است که به نمایندگان محترم به عنوان شهروندان عادی بدون پست، در رای اعتماد به وزیر، علاوه بر این لابی ها، توصیه کنم که چشم به خدا و وجدان و مصلحت میلیون ها دانشجو داشته باشند. و آینده کشور و معلمان.

دکمه بازگشت به بالا