فرهنگ و هنر

صالحی: برنامه وزیر پیشنهادی فرهنگ برای مقابله با شبکه‌ ماهواره‌ای جِم چیست؟

نماینده مردم اقلید در مجلس برخلاف وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نهاد خانواده مورد حمله برنامه های خصمانه شبکه های خارجی قرار گرفته است. یک دختر یا پسر پنج یا شش ساله از صبح تا عصر در شبکه ماهواره ای جم می نشیند. برنامه شما برای مقابله با این وضعیت و شبکه ها چیست؟

به گزارش باراناخبر ، مسلم صالحی عصر امروز (سه شنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مقایسه با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برنامه های شما باید بر اساس نقاط قوت و ضعف وزارت تدوین می شد. فرهنگ و به مجمع ارسال شد. “اما آخرین نسخه ای که امروز مرور کردم چیزی جز یک کلیشه نبود. هیچ چیزی در برنامه شما وجود نداشت که شما را از وزرای قبلی متمایز کند ، و ما نمی توانیم چشمک امیدی برای جامعه فرهنگی ترسیم کنیم.

نماینده مردم اقلید در مجلس برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را متناقض دانست و تاکید کرد: از یک سو او الهام بخش مهندسی فرهنگ است و از سوی دیگر فرهنگ را یک موضوع داخلی خودجوش می داند. آیا به مهندسی فرهنگی اعتقاد دارید یا خیر؟

وی در پاسخ به این سوال که برنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای گسترش نهادهای مسئول فرهنگ چیست ، گفت: بسیاری از نهادهای ما مسئول فرهنگ هستند ، اما نمی دانیم برنامه شما چیست. برای معیشت ، بیمه و بازنشستگی هنرمندان چه برنامه ای دارید؟ آیا می دانید وزارتخانه شما و م institutionsسسات تابعه آن به ویژه در شهرها با کمبود نیروی کار روبرو هستند؟

این عضو کمیته اقتصادی مجلس یادم اظهار داشت: در برنامه پیشنهادی وزیر فرهنگ ، نظارت بر فعالیت های فرهنگی ، هنری و تبلیغاتی اقلیت های دینی در قانون اساسی گنجانده نشده است. شما هیچ تحقیقی در این زمینه انجام نداده اید تا بتوانیم از نتایج برای بهبود امور استفاده کنیم.

صالحی همچنین به ضرورت “تقویت خانواده” اشاره کرد و گفت که نهاد خانواده مورد حمله برنامه های خصمانه شبکه های خارجی قرار گرفته است. این بنیاد روز به روز ضعیف می شود. یک دختر یا پسر پنج یا شش ساله از صبح تا عصر در شبکه ماهواره ای جم می نشیند. برنامه شما برای مقابله با این وضعیت چیست؟ شاید اگر فردی اهل فرهنگ بود ، می توانست کار خود را بهتر انجام دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا