عمومیکسب و کار برتر ایرانی

قیمت دوربین عکاسی ضد انفجار

قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن

قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن را در اطلس الکترونیک مرجع خرید و فروش سیستم های امنیتی جستجو کنید. با نگاهی به اخبار ایران و جهان از گذشته تا به امروز مطمئنا شاهد خبرهای فراوانی مربوط به انفجار مکان های مختلف خواهید بود، که این انفجارها در همه جای شهر یا کشور قابل رخ دادن می باشد، به عنوان نمونه در سطح شهر،مناطق نظامی، پالایشگاه ها و نیروگاه ها به وفور اتفاق افتاده و مسلما این رویداد باز هم رخ خواهد داد، و هنگامی که دلایل را می بینید ممکن است با یک جرقه کوچک روی داده باشد، و تصاویر ضبط شده توسط دوربین ضد انفجار هایک ویژن کمک شایانی در ریشه یابی دلایل آن داشته است.

محیط برخی صنایع مانند معادن زغال سنگ، پالایشگاه های نفت، کارخانه ‌های شیمیایی، کارخانه های نساجی، مراکز نظامی و حساس، مملو از گازهای انفجاری، بخارها و ذرات شیمیایی و مواد قابل انفجار و اشتعال هستند، که احتمال وقوع انفجارهای بزرگ را سبب می ‌شوند. چنین مکان‌ هایی محیط خطر نامیده می شوند. در معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن و خرید دوربین ضد انفجار هایک ویژن بررسی می کنیم دوربین مداربسته ضد انفجار چه ساختاری دارد.

دوربین مداربسته ضد انفجار به منظور جلوگیری از ایجاد انفجارها، طراحی شده‌ اند که در صورت هر گونه مشکل، نوسان یا آسیب دیدن برد و قطعات الکترونیکی برد داخل محفظه دوربین، هیچ گونه جرقه، گرما و انرژی الکتریکی از محفظه آن خارج نشود و سبب انفجار در محیط پیرامون نشود. شرکت هایک ویژن، دوربین ضد انفجار هایک ویژن با کیفیت را به منظور نظارت دقیق و به دور از خطرات احتمالی، ارائه کرد. در نصب دوربین ضد انفجار هایک ویژن، ساختار بیرونی دوربین ضد انفجار چگونه است.

همان گونه که اشاره کردیم محفظه دوربین مداربسته آن طوری طراحی شده اند که قادر به تحمل فشار، حرارت و گرمای داخلی ست و هیچ گونه درز یا حفره ای ندارند تا جرقه احتمالی از کیس دوربین به بیرون تراوش نکند و سبب خسارات جانی و مالی در محیط های حساس نشود. بدنه‌ آن ‌ها از جنس فولاد است و قطعات مختلف به صورت کامل جوش داده شده ‌اند. اجزای این دوربین به صورت یکپارچه نیست، اما به صورتی کنار هم متصل شده اند و با نظم خاصی جوش داده شده اند که هیچ درزی وجود ندارد و در صورت انفجار یا نشت گاز یا بخارهای پرخطر، ذره ای به داخل کیس دوربین نفوذ نمی کند، لازم به ذکر است تمام اجزای این دوربین فلز ضد زنگ هستند. .

در خرید دوربین ضد انفجار هایک ویژن و در هنگام تولید این محصولات به مواردی توجه شده است. انتخاب قطعات، جنس قطعات، از استیلی که مورد تست کیفیت قرار گرفته اند، می باشند. قالب سازی، قطعات و کیس پس از برش و جوش دادن، مجدد مورد صیقل و برش قرار داده می شوند. جوش دادن، جوش دادن قطعات با استفاده از تکنولوژی های جدید انجام می شود که این خود کیفیت اتصالات را بالا می برد. قرار دادن قطعات در دستگاه برش سی ان سی، ارزیابی اولیه کیفیت، بررسی شکاف، درزها و صاف بودن بدنه، بررسی ابعاد و اندازه سطوح و عدم خروج گاز، گرما و مایع از داخل بدنه دوربین، تمیز کردن توسط التراسونیک، با قرار دادن در این دستگاه، هر گونه آلودگی، گرد و غبار موجود بر روی محصول تولید شده، از بین خواهد رفت.

در نهایت ارزیابی کیفیت محصول صورت می گیرد. در معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن و قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن دوربین مداربسته ضد انفجار چگونه می‌تواند از انفجار جلوگیری کند.

این که دوربین مداربسته ما در برابر انفجار مقاوم باشد بوده سبب می‌ شود در عملیات‌ امداد رسانی و رصد دقیق به صحنه وقوع انفجار و وپیگیری ‌های بعدی ما توانایی بازبینی و نظارت داشته باشیم. اما اگر قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن و دوربین مداربسته ضد انفجار ما در خود حسگر‌های نشت گاز یا حسگر‌های حرارتی داشته باشد می‌تواند سطح ایمنی سایت را به شدت افزایش دهد. حسگر‌های حرارتی در دوربین ‌های مداربسته ضد انفجار، اصلی‌ ترین عامل مثلث انفجار را شناسایی و پیش از ایجاد فاجعه برای رفع آن هشدار می‌ دهند.

این عامل گرما بوده، حرارت ناگهانی یک اتصال کوتاه در سیم‌ های یک کارخانه وقتی فهمیده می ‌شود که کار از کارگذشته است و فاجعه دیگر جای پیشگیری ندارد. مخفی بودن سیم کشی‌ ها سبب می ‌شود سوختن روکش آن ها از نظر دور بماند. حال اگر این مکان یک حسگر حرارتی هم باشد باز تنها بالا رفتن حرارت یا وجود دود در محیط را تشخیص می ‌دهد. اما دوربین‌ های مداربسته مجهز به لنز‌های ترمال می ‌توانند مکان دقیق بالا رفتن حرارت حتی در عمق دیوار را تشخیص دهند. قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن را در معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن بررسی می کنیم.

در محل هایی مانند پالایشگاه ها و معادن و مکان هایی که نفت و گاز و مواد مشابهی وجود دارد باید همه تجهیزات ما ضد انفجار باشند. دوربین های مداربسته هم جدا از این قضیه نیستند. وقتی می خواهیم بر همچین مکان هایی نظارت داشته باشیم باید از دوربین ضد انفجار هایک ویژن استفاده کنیم و خرید دوربین ضد انفجار هایک ویژن و نصب دوربین ضد انفجار هایک ویژن را در دستور کا قرار دهیم. در معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن، واژه ضد انفجار را معنی خواهیم کرد.

برای درک منظور از اثبات انفجار، باید به متن این اصطلاح و سازمانی که آن را تعریف کرده نگاه کنیم. انجمن ملی حفاظت از آتش انتشار کد الکترونیکی ملی ان ای سی را در سال در اواخر قرن نوزدهم آغاز کرد. ان ای سی شامل تعاریفی برای چندین نوع تکنیک محافظتی ست که هنگام طراحی محصولات برای استفاده در مکان های خطرناک قابل قبول است، ضد انفجار، ضد اشتعال گرد و غبار، گرد و غبار محکم، پاک شده تحت فشار، ذاتا ایمن و مهر و موم شده است. این تعاریف معیارهایی را تعیین می کند که باید توسط همه اجزای نصب شده در مکان های خطرناک رعایت شود. برای دستیابی به معیارهای درجه بندی ضد انفجار باید به معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن پرداخت.

یک محفظه باید بتواند هر انفجاری را که از داخل محفظه آن نشات می گیرد، داشته باشد و از ایجاد جرقه در داخل محفظه آن از ایجاد بخارات، گازها، گرد و غبار یا الیاف در هوای اطراف آن جلوگیری کند، بنابراین ضد انفجار، هنگام مراجعه به محفظه های الکتریکی، به معنای مقاومت در برابر انفجار خارجی نیست. درعوض، این محفظه توانایی جلوگیری از ایجاد جرقه یا انفجار داخلی در اثر انفجار بسیار بزرگتر را دارد. علاوه بر این، ان ای سی اظهار می کند، که تجهیزات باید نیازهای دمایی برنامه خاص را که قرار است در آن نصب شود ، برآورده کنند. این بدان معناست که دمای کارکرد موتور یا جز دیگر نمی تواند بیشتر از کمترین دمای اشتعال، احتراق گازها یا گرد و غبار در اتمسفر محل نصب قطعه باشد. همه اجزا روی پلاک نام خود با طبقه بندی مشخصی که در آن آزمایش و تایید شده اند، نصب می شوند. قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن و تکنیک های حفاظت چگونه ارزیابی می شوند. هر یک از تکنیک های حفاظتی ذکر شده در بالا فقط برای کاربردهای بسیار خاص مجاز است.

به عنوان مثال، اجزا و تجهیزات مطابق با مشخصات سخت گیر گرد و غبار برای استفاده در مکان های کلاس دو، بخش دو یا کلاس سه، بخش یک یا دو تایید شده اند، در حالی که موارد ذکر شده به عنوان ضد انفجار برای استفاده در کلاس یک، بخش یک یا دو مکان می باشند. آن دسته از محصولات که برای طبقه بندی بالاتر ذکر شده اند، از الزامات طبقه بندی های پایین تر پیشی می گیرند. در حقیقت، ان ای سی می گوید،تجهیزاتی که برای یک محل لشکر یک مشخص شده اند، باید در یک بخش دو از همان کلاس، گروه و درجه حرارت مجاز، در نتیجه مطابق با الزامات مربوط به مناطق لشگر دو است. در خرید دوربین ضد انفجار هایک ویژن چه کسی تجهیزات ضد انفجار را آزمایش می کند.

آزمایشگاه ها با استفاده از علائم نشان می دهند که محصولات آزمایش شده مطابق با استانداردهای تعیین شده و سایر سازمان های استاندارد بین المللی ست، محصولاتی که این علائم را ندارند ممکن است الزامات ان ای سی را نداشته باشند. نمونه اولیه آماده برای تولید به آزمایشگاه ارسال می شود. پس از تایید، آن آزمایشگاه بازرسان را برای اطمینان از عدم تغییر در طراحی یا ساخت قطعه، به سازنده می فرستد. قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن در معرفی آن بررسی می کنیم. در معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن به دوربین ضد انفجار چیست اشاره می کنیم. یک دوربین ضد انفجار شامل یک محفظه ویژه است. دوربین و محفظه را می توان در یک محیط خطرناک و قابل انفجار استفاده کرد. این بدان معناست که سیستم دوربین به جای زنده ماندن در اثر انفجار خارج از محفظه، باعث انفجار نخواهد شد. دوربین و محفظه مورد استفاده در این محیط ها برای جلوگیری از احتراق گازهای اطراف یا گرد و غبار طراحی شده اند.

آن ها یا حاوی هرگونه انفجار در داخل دستگاه هستند یا از خروج جرقه از دستگاه و ایجاد انفجار جلوگیری می کنند. در حالت عادی، ما نگران جرقه نیستیم. به عنوان مثال، یک سوئیچ چراغ خانگی هنگام تعویض ممکن است یک جرقه قابل مشاهده کوچک و بی ضرر از خود بروز دهد. در یک فضای معمولی، این نگران کننده نیست، اما اگر بخار قابل اشتعالی وجود داشته باشد، ممکن است قوس منجر انفجار شود. محیط های منفجره را می توان در تعدادی از مکان ها مانند تانکرهای نفت و گاز، کارخانه های فرآوری مواد شیمیایی، سالن های بهره برداری بیمارستان، سوخت گیری هواپیما و آویزها، معادن ذغال سنگ یا پالایشگاه های نفت، تصفیه خانه های فاضلاب، حمل و نقل غلات، پالایشگاه های قند و صنعت چاپ یافت. این محیط ها می توانند حاوی گازهای قابل اشتعال مانند استون، پروپان، متان، هیدروژن یا گرد و غبار ذغال سنگ باشند.

دوربین و محفظه مانع از احتراق گاز یا گرد و غبار در محیط می شود. این کار را می توان به دو روش انجام داد، محفظه می تواند به اندازه کافی محکم باشد تا از انفجار داخلی به داخل محفظه جلوگیری کند، یا می تواند حاوی گازهای بی اثر باشد که از ورود گازهای انفجاری به محفظه جلوگیری می کند و سبب انفجار داخلی می شود. مشخصات انواع خاصی از محیط ها را تعریف می کند، مانند مناطقی که گازهای قابل احتراق در همه اوقات وجود دارد، یا بعضی اوقات یا جایی که بعید است وجود داشته باشد. مشخصات همچنین نوع مواد قابل احتراق را توصیف می کند که می تواند وجود داشته باشد. مواد مختلف با توجه به سهولت ایجاد انفجار و آزاد شدن مقدار انرژی در اثر انفجار، تعریف می شوند. به عنوان مثال، استیلن و هیدروژن دارای نقطه اشتعال پایین هستند، بنابراین قابلیت انفجار بالا دارند و سبب آسیب خواهند شد.

سیستم های دوربین ضد انفجار در تعدادی از تولیدکنندگان تخصصی در دسترس است. ساخت سیستم های دوربین ضد انفجار کار آسانی نیست. این دشواری شامل آزمایش و دستیابی به گواهینامه های بین المللی می باشد. تعدادی دیگر از تولیدکنندگان هستند که سیستم دوربین ضد انفجار ارائه می دهند، اما برخی از آن ها با گواهینامه ها مطابقت ندارند. یک دوربین ضد انفجار از محفظه مخصوص ضد انفجار و دوربین تشکیل شده است. تقریبا از هر دوربین آی پی می توان در داخل محفظه مخصوص استفاده کرد. قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن و نصب دوربین ضد انفجار هایک ویژن و مزایای دوربین های ضد انفجار چیست. چرا وقتی از طریق پنجره بازرسی با چشم غیر مسلح چیزی دیده نمی شود باید از دوربین استفاده کرد.

چقدر چشم شما برای شناسایی قابل اعتماد اطلاعات لازم است. اگر شی در فاصله دو متری روشن شده باشد، چقدر می توانید شناسایی کنید. با نور ماه کامل چقدر می توانید ببینید. همه این ها پرسش هایی می باشد که در معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن وجود دارد. دوربین های مدرن با کارایی بالا در روز و شب به فیلترهای از بین برنده مادون قرمز مجهز شده اند، که در جای خود قرار می گیرند و سنسورهای با وضوح بالا، به آن ها امکان می دهد تصاویر بسیار واضح را در نور حداقل بگیرند. این تقریبا با سطح روشنایی آسمان شب ابری مطابقت دارد. در معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن آنچه قابل اندازه گیری نیست، مقادیر فیزیکی قابل اندازه گیری ست. سطح پر شدن یک ظرف، سرعت ماشین چرخان یا میزان مایعات جریان یافته از لوله ها را می توان اندازه گیری کرد. مقادیر فیزیکی برای استفاده از آن ها در فرایندهای مربوط به اتوماسیون بعدی اندازه گیری می شوند. به عنوان مثال، سطح پر کردن یک ظرف را می توان به صورت یک نوار در حال افزایش بر روی مانیتور یک سیستم کنترل فرآیند تصویر کرد.

اساسی ترین دستگاه اندازه گیری انسان چشمی به صورت قیاس با چشم می باشد. می توان از طریق یک پنجره بازرسی در یک ظرف مشاهده کرد تا ببینید که چی میزان حجم آن را گرفته است. با این وجود می توان با مشاهده از پنجره بازرسی، اطلاعات بیشتری نسبت به سطح پر کردن را به دست آورد. سطحی آرام دارد یا متحرک است. محیط آلودگی دارد یا خیر.

مواد شناور روی سطح حرکت می کند. تجهیزات هشدار دهنده دنده و گاز محافظ لازم است. بسیاری از مناطق امکان دارد فقط به صورت جفت و با تجهیزات محافظ کامل وارد شوند. ارتباط با اتاق کنترل، از طریق تلفن های همراه یا رادیو های دستی ایمن انجام می شود. قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن را با فناوری های مختلف مورد بحث خواهیم گذاشت، و اینکه چه نوع فناوری نیاز ما را برطرف می کند. در اوایل قرن بیست و یکم، هایک ویژن اولین سیستم دوربین مبتنی بر آی پی خود را برنامه ریزی کرد که یک ابداع استثنایی بود.، شبکه های ویدئویی مبتنی بر آی پی جایگزین ساختارهای شبکه آنالوگ می شوند.

امروزه، کاربران اغلب شبکه های ترکیبی را پیدا می کند که در آن منابع ویدئویی آنالوگ پس از انتقال سیگنال دیجیتالی می شوند. در معرفی دوربین ضد انفجار هایک ویژن و خرید دوربین ضد انفجار هایک ویژن به سیستم های آنالوگ اشاره می کنیم. سیستم های دوربین آنالوگ به سیستم هایی گفته می شود، که در آن ها سیگنال تصویر به صورت آنالوگ انتقال داده می شود. در نصب دوربین ضد انفجار هایک ویژن چگونگی کنترل سیستم های آنالوگ را بلررسی می کنیم. در مقاله قیمت دوربین ضد انفجار هایک ویژن مزایای سیستم های دوربین آنالوگ چیست. برخلاف سیستم های دوربین مبتنی بر آی پی، سیستم های دوربین آنالوگ سیستم هایی در زمان واقعی هستند.

این به این معنی ست که تصاویر همزمان با نمایش روی مانیتور ظاهر می شوند. رابط های کنترل استاندارد نیستند، این امر ادغام سیستم را بسیار دشوار می کند. ادغام در سیستم های کنترل فرآیند امکان پذیر نیست. دیجیتالی شدن سیگنال های ویدئویی چیست. سرورهای ویدئویی برای تبدیل سیگنال های تصویر آنالوگ به جریان های ویدئویی شبکه دیجیتال استفاده می شوند. این ها در طیف گسترده ای از ابعاد فیزیکی از تولید کنندگان مختلف موجود می باشد. آن ها همچنین به عنوان صفحه مدار کوچکی که مستقیما در دوربین نصب می شوند یا به عنوان راه حل های نوزده اینچی قابل ارتقا در دسترس هستند.

اینکه کدام راه حل سرور ویدیویی برای کاربر بهتر خواهد بود به عوامل برنامه ریزی زیادی بستگی دارد. راه حل های نرم افزاری ابزار مهمی بوده، و جایگزین سخت افزارهای اضافی گران قیمت می شوند. به عنوان مثال، برای ضبط تصاویر دوربین دیگر به ضبط کننده های ویدئویی نیاز نیست و جا به جایی بین تصاویر فقط یک عملکرد برنامه است. راه حل های نرم افزاری، امکان شخصی سازی بسیار بالا را فراهم می کند. به عنوان مثال تصاویر کلی را می توان به صورت جداگانه تنظیم و در برنامه های سایت ادغام کرد.

ادغام واقعی در سیستم های کنترل فرآیند قابل تحقق است. هوش شبکه دوربین در سیستم های دوربین دیجیتال غیر متمرکز است. این سبب افزایش بیشتر عملکرد شبکه دوربین می شود. به عنوان مثال، یک دوربین دیجیتال می تواند به تنهایی تصمیم بگیرد که یک ضبط دارای اهمیت می باشد. در نتیجه، فقط داده های مورد نیاز ذخیره می شوند. سیستم های دوربین مبتنی بر آی پی دسترسی بسیار بالایی در سطح جهانی را فراهم می کنند. این بدان معناست که دوربین ها از هر مکانی در دنیا قابل مشاهده و کنترل هستند. علاوه بر این، دوربین می تواند اطلاعات خود را مستقیما به ایستگاه کاری شما ارسال کند.

چه تفاوتی بین تجهیزات ایمنی و دوربین ضد انفجار هایک ویژن وجود دارد. اگر خطایی در قطعه ای از تجهیزات الکتریکی یا الکترونیکی واقع در منطقه ای که گازهای قابل اشتعال وجود دارد بروز کند، این خطا می تواند سبب ایجاد حرارت یا جرقه های کافی برای اشتعال گاز و ایجاد فاجعه شود. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی به طور کلی دو نوع سیستم وجود دارد. اول تجهیزات ضد آتش و ضد انفجار تصویر منطقه خطرناک، این تجهیزات به سادگی در یک محفظه محافظ سنگین وجود دارد، که از فولاد ریخته گری ساخته شده و گاهی از پلاستیک ساخته شده است.

اگر گرما یا جرقه های ناشی از تجهیزات معیوب داخل محفظه، گاز قابل اشتعال موجود در آن را مشتعل کند، انفجار حاصل در محفظه مهار می شود. در آمریکای شمالی باید سیم فلزی را برای سیم کشی مورد استفاده قرار داد. در اروپا و کابلی که درجه مناسب به طور مستقیم با استفاده از غده های کابل ضد شعله مجاز به تجهیزات متصل می شود.

که دارای مزایایی همچون طراحی سیستم ساده و برای تجهیزات با قدرت بالا بسیار مناسبی است. و مورد دوم اینکه بی خطر هستند. این روش انرژی موجود در تجهیزات ایمن ذاتی، کمتر از دو وات را با استفاده از مانع گالوانیک محدود می کند، به گونه ای که تحت هیچ شرایطی تجهیزات قادر به تولید گرما یا جرقه کافی برای اشتعال نباشند.

مزایای آن ها را می توان به این مورد اشاره کرد، که به صورت قابل توجهی ارزان تر از تجهیزات ضد شعله و ضد انفجار بوده، و نیازی به کابل کشی خاصی ندارند و نیازی به تعطیلی کارخانه نیست. عیبی که می توان اشاره کرد، فقط برای تجهیزات کم مصرف کاربرد دارند. اطلس الکترونیک نمایندگی محصولات هایک ویژن شما را دعوت به دیدن از سایت خود می کند، تا با انبوهی از اطلاعات مختلف در زمینه سیستم امنیتی و دوربین مدار بسته و بالاخص دوربین ضد انفجار هایک ویژن روبرو شوید و با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهید و از این دوربین پرکاربرد بهره بگیرید.

دوربین‌‌های دیجیتال تک لنزی بازتابی ( DSLR ) گران‌ترین و بهترین نوع دوربین عکاسی هستند و کاربردی کاملاً حرفه‌ای دارند. این دسته از دوربین ها را، دوربین عکاسی حرفه ای می‌نامند.

منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا