قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش تشکیل شد

رایگان:

روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد:

به دنبال اعلام گزارش های مردمی و افسران در مورد ایجاد ناامنی در برخی مناطق تهران توسط راهزنان ، تأکید اخیر قوه قضائیه بر دادگاه ها برای برخورد قاطع با افراد خاطی و ناامن در جامعه و دیدار دکتر علی القاصی ، دادستان کل تهران و انقلاب. برخورد با این متخلفان در دستور کار برخی از معاونان آنها از محلات تهران بود.

در همین راستا جلسه ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب تهران ، فرماندهان ارشد نظامی ، انتظامی و انتظامی استان و قضات مربوطه در دادسرای تهران برای ارزیابی اقدامات و ارتقا level سطح هماهنگی های قضایی برگزار شد. و اقدامات متقابل علیه راهزنان را تشدید کند.

علی القاصی آنلاین در این جلسه با اشاره به لزوم ارتقا safety امنیت عمومی و احساس امنیت بر لزوم اقدامات منسجم افسران برای مقابله با راهزنان تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید خلأهای اجرایی و مدیریتی ایجاد شود. برای تکمیل و تشدید اقدامات و اقدامات علیه این گروه از مردم ، که با نقض خود احساس ناامنی در مردم ایجاد کرده اند ، فضا را برای آنها ناامن کرده است.

وی با تأکید بر اینکه ایمنی مردم خط قرمز دادستانی تهران است ، گفت: یا خیابان “. اگر ناامن به نظر برسند با آنها برخورد خواهیم کرد.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب تهران در خصوص تشدید اقدامات علیه کسانی که نظم و امنیت عمومی را بر هم می زنند ؛ تقسیم وظایف در بین افسران ، اقدامات مثبت ، پیشگیرانه و منفی علیه راهزنان به عنوان موضوعات ذکر شد.

موضوع مهم دیگری که در این نشست مطرح شد ، ایجاد ستاد مشترکی با محوریت و مدیریت دادستان عمومی و انقلاب تهران و حضور نهادهای امنیتی و انتظامی برای رسیدگی به قاعده بود.

صدور احكام دادگاهي براي شناسايي ، نظارت ، نظارت ، از ديگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

همچنین مقرر شد عاملان اصلی تخلفات بلافاصله توسط افسران شناسایی و پس از مستند سازی اتهامات ، در اسرع وقت با حکم دادگاه دستگیر شوند

برگزاری جلسات اردوگاه ضد راهزنی هر 15 روز یک بار با حضور مقامات ارشد قضایی ، انتظامی و امنیتی استان تهران از دیگر اولویت های برجسته این جلسه بود.

دکمه بازگشت به بالا