عمومی

تشکیل 3 کمیته رفع موانع تولید در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی روز شنبه در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان از نظارت بر واحدهای تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و اظهار داشت: تولید و اشتغال مولد در استانها نیازمند مدیریت جهادی و علاقه مند دادگستری استان کردستان از تعطیلی واحدهای تولیدی تا حد امکان جلوگیری می کند.

وی با اشاره به شعار 1400 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید ، حمایت و انسداد منصوب شده است ، اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های عالی دستگاه قضایی ، تولیدی و واحدهای صنعتی استان کردستان برای ارائه دادگستری و حمایت قانونی از قوه قضاییه. آنها از پیشرفت های تولید لذت می برند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: در همین راستا و در ستاد اقتصاد مقاومتی استان سه کمیته تشکیل شده است که شامل کمیته عالی خبرگان ، کمیته حقوقی و قضایی و کمیته مشترک مشترک (کمیته حل اختلاف) است.

وی افزود: در این کمیته ها مشکلات و مسائل غیرقانونی واحدهای تولیدی ، مشکلات بانکی و همچنین در کمیته سوم اقدامات عملی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام می شود.

رئیس دادگستری کردستان اظهار داشت: قرار است کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی استان کردستان رصد شود و دبیرخانه این ستاد بلافاصله مشکلات واحدهای تولیدی را در کمیته های مربوطه بررسی کرده و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و جلوگیری از آنها گام برمی دارد. اقدامات قوه مجریه ستاد اقتصاد مقاومتی را با دقت رصد و تدوین کند.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود مدیریت جهادی را مدیریتی شجاعانه و معنی دار توصیف کرد و افزود: عدالت با همکاری ادارات اجرایی استان در تلاش برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان “

پس از این جلسه ، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب سنندج و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان از تعطیلی 15 کارخانه و واحد تولیدی در استان در سال 1399 با ورود دادگستری و پیگردهای مکرر توسط مقاومت اقامت اقتصادی خبر داد. .

وی افزود: در پایان سال 1399 ، دبیرخانه ستاد اقتصاد دادگستری استان كردستان از اداره امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به دادسرای عمومی و انقلاب منتقل شد.

دادستان عمومی و انقلاب سنندج اظهار داشت: از ابتدای سال 1400 که دبیرخانه این ستاد به دادسرای عمومی و انقلاب سنندج منتقل شد ، ما در حل مشکلات واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی متمرکز بوده ایم و امیدواریم بتوانیم خدمات بانکی ارائه دهیم. امکانات و رفاه برای تولید این. “کارخانه ها و واحدهای تولیدی را بچرخانید و سعی کنید مشکلات سایر واحدهای تولیدی استان را حل کنید.

شایان ذکر است که در این جلسه ، مدیران تعدادی از واحدهای تولیدی مشکلات خود را ارائه دادند.

دکمه بازگشت به بالا