حوادث

انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین ویژگی‌های رفتاری پلیس است

باراناخبر/ لرستان جانشین فرمانده انتظامی گفت: انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین ویژگی های رفتار پلیس است.

سردار قاسم رضایی امروز 28 اسفندماه در سفر به لرستان با تاکید بر اینکه انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین شاخصه های رفتار پلیس است، گفت: امنیت و آرامش شهروندان مهمترین هدف نوروزی است. برنامه ها “

وی همچنین در دومین نشست ستاد نوروزی لرستان در خرم آباد اظهار داشت: در ایام نوروز باید با روحیه ایثار و جهاد خدمت رسانی به شهروندان را مضاعف کنیم.

معاون پلیس گفت: عاملان با دیدن پلیس باید احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس آرامش داشته باشند.

امام جمعه خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در دیدار با جانشین فرمانده کل کشور گفت: اعضای نیروی انتظامی بازوی توانمند انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه زندگی سبز نیروی انتظامی امنیت و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است، افزود: پلیس همچون دژی از مردم در برابر اشرار محافظت می کند.

سردار رضایی نیز در این جلسه با بیان اینکه برای ارتقای مهارت و امکانات فرماندهی انتظامی لرستان 60 دستگاه خودرو و 100 نیروی انسانی در اختیار این نهاد قرار گرفت.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش 60 درصدی سفرهای نوروزی ادامه داد: پلیس برای برقراری امنیت و آرامش مردم در ایام نوروز اقدامات لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه راهزنان مزدورانی هستند که هنجارشکنی می کنند، گفت: مقابله با راهزنان و افرادی که حقوق عمومی مردم را رعایت نمی کنند خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس هیچکس را آرام و تعارف نمی کند. “

گفتنی است سردار قاسم رضایی در بدو ورود به لرستان با حضور در گلزار شهدای خرم آباد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید با خانواده شهید نورخدا موسوی دیدار کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا