علمی و پزشکی

قدردانی وزیر بهداشت از رهبری، مردم و کادر درمان در پی صفر شدن آمار روزانه قربانیان کرونا

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان برای اولین بار از آغاز شیوع این بیماری در ایران، با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب پس از شماره روزانه، به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت. از مرگ و میر به صفر رسید

به گزارش باراناخبر، متن نامه بهرام عین‌الله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی که توسط وبدا منتشر شده است به شرح زیر است:

به نام خدا

مبارک، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای

سلام

همانطور که مستحضر هستید، میزان مرگ و میر روزانه هموطنان عزیزمان بر اثر بیماری کرونا پس از تزریق 150 میلیون دوز واکسن که علیرغم ناکامی های ناشی از تحریم های ناجوانمردانه استکبار انجام شد، سرانجام و در روز پنجشنبه تک رقمی شد. 12 خرداد 1401 پس از 831 روز غافلگیر کننده با شیوع این ویروس، جمهوری اسلامی ایران اولین روز مرگ خود را بر اثر کرونا ثبت کرد.

اگرچه مشکلات ناشی از شیوع کرونا تمام نشده و سقوط این بیماری به معنای پایان نهایی آن نیست، اما دستاورد واقعی حاصل شده با یاری خداوند متعال، حمایت آن رهبر معظم و تلاش های رئیس جمهور انقلابی و مردمی است. دولت نشان دهنده قدرت مردم ایران است. روحیه ایثار و فداکاری نیروهای جهادی، برخورد، اخلاص و ابتکار دانشمندان با اعتماد و همبستگی عمیق مردم عزیزمان با دولت خدمتگزار سیزدهم و سایر نیروها و نهادهای انقلابی است.

لذا بر خود وظیفه می دانم این موفقیت را به جناب عالی تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید میثاق با ارواح طیبه شهدای حافظ سلامتی، رهنمود و تدابیر حکیمانه و دعای خیر رهبر عزیزمان را برای خاتمه طلبی مسئلت نمایم. ریشه کن کردن این بیماری

بهرام عین اللهی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی »

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا