عمومی

قدردانی فرمانده نیروی قدس از جواد فروغی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باراناخبر،
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و به مناسبت روز پرستار با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه و مسئولین ورزش و انرژی درمانی به نمایندگی از سردار اسماعیل قاآنی سپاه قدس. جواد فروغی فرمانده نیرو در خانه مدال طلا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی و انگشتر متبرک شهید سلیمانی این پرستار سرافراز میهن اسلامی، رشته تیراندازی المپیک را به فرمانده سپاه قدس تقدیم کرد. و از هموطنان و رزمنده بسیجی که سابقه ممتازی در دفاع از حریم اهل بیت دارد و مورد مداحی قرار گرفته است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این دیدار با تبریک روز پرستار سردار قاآنی برای «جواد فروغی» رزمنده و بهورز و کادر پزشکی کشور بویژه در این ایام، تبریک و تهنیت گفت. کورنا با گرامیداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با ذکر خاطراتی از سردار شهید سپاه قدس و جبهه مقاومت از زحمات این رزمنده که در طول خدمت و ایثارگری های خود حافظ حرم و سلامت بوده است، تجلیل کرد.

جواد فروغی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سردار قاآنی، تعهد خود را به فرمانده شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت اعلام کرد و از دریافت انگشتر پربرکت شهید سلیمانی تشکر کرد.

در پایان این دیدار مشاور و رئیس ستاد شهید سلیمانی با تجلیل از این ورزشکار پرافتخار و المپیکی، بازگشت و کسب موفقیت ها و افتخارات روزافزون در دیگر عرصه های بین المللی ورزشی برای انقلاب اسلامی و اهتزاز پرچم مقدس و نظام جمهوری اسلامی را گرامی داشت. ایران برای سه رنگ دو جبهه صیانت از حریم اهل بیت علیهم السلام و صیانت از سلامتی هموطنان آرزو کرد.

شایان ذکر است جواد فروغی مدال طلای المپیک 2020 توکیو را کسب کرد. اولین نماد تیراندازی ایران در المپیک است. او همچنین با امتیاز 244.8 رکورد تاریخ المپیک را شکست.

دکمه بازگشت به بالا