عمومی

اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها ضربه‌های سنگینی برای آنها در پی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار علی بلالی چهارشنبه شب در هجدهمین یادواره شهدای روستای درازی و یادواره شهدای گمنام شهرستان دشتی که با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا در حسینی عاشقان ثارالله برگزار شد. روستای درازی گفت: مدیون شهداست.

وی افزود: وقتی دین خدا را یاری کنیم قطعا خداوند به جبهه حق کمک می کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: زمانی که آمریکا سردار سلیمانی جنایتکار را به شهادت رساند، ما فقط به بخشی از آمریکا ضربه زدیم و به تعبیر مقام معظم رهبری فقط یک سیلی بود. در صورت.”

وی ادامه داد: در آن حادثه ما پایگاه آمریکایی ها را هدف قرار دادیم و بعد معلوم شد که حدود 140 نیرو را شمارش کرده اند و به دروغ می گویند اتفاق خاصی نیفتاده چون برایشان سنگین بوده است.

بلالی ادامه داد: آمریکایی ها گفتند اگر ایران اقدام کند ما 52 نقطه آنها را هدف قرار می دهیم اما همه دیدند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند که شهدا این قدرت را به ما دادند.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: آن روز دست قدرت خداوند را دیدیم و نتوانستند کوچکترین حرکتی انجام دهند.

بلالی ادامه داد: به یاری خداوند آمریکا در حال خروج از منطقه است و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما مدیون شهدا هستیم و شهدا همه افتخار و افتخار ما هستند.

بلالی خاطرنشان کرد: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم، راه آنها ثابت شده است و باید آنها را برجسته کنیم تا راه را گم نکنیم.

وی بر لزوم تکریم مادران تاکید کرد و گفت: در 200 سال گذشته که به تاریخ نگاه می کنیم بخشی از کشور ما تجزیه شد اما در دفاع مقدس شهدا نگذاشتند هیچ نخلی از خاک ما باشد. کاهش. “

دکمه بازگشت به بالا