عمومی

اروپایی‌ها مدیون سردار سلیمانی هستند

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،
سخنگوی ستاد بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی امشب به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در تیتر ویژه ای در باراناخبر گفت: “سلیمانی تا حد زیادی مجازی است.

حسین امیر عبداللهیان افزود: همه برنامه های سالگرد به صورت خودجوش برگزار می شود اما با هماهنگی ستاد مردمی سالگرد شهید سلیمانی.

وی گفت: “در یک مراسم حضوری اما محدود که روز جمعه با حضور تعدادی از شخصیت های خارجی و داخلی در فضای باز و مطابق با تمام پروتکل ها برگزار می شود” ، خاطره مکتوب سردار سلیمانی “کشف خواهد شد و این خاطرات به 7 زبان ترجمه خواهد شد.

سخنگوی سالگرد علنی شهید سلیمانی گفت: در ایالات متحده عاشقان شهید سلیمانی به طور خودجوش مراسم یادبود سردار سلیمانی را در 103 کشور برگزار کرده اند.

امیر عبداللهیان افزود: بیش از 16000 عنوان برنامه بزرگداشت سردار دلها در داخل کشور با حرکات خودجوش مردم در حال اجرا است. در جهان و سایر کشورها مراسم سالگرد خود به خودی دو هفته پیش آغاز شده است.

وی در مورد تعقیب قضایی عاملان و عاملان قتل سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: تمام ظرفیت های قضایی تأمین شد و کمیته های فنی و حقوقی تشکیل شد و همه اسناد دقیق بودند و تمام جزئیات حکم را ذکر کرده بودند. و فرماندهان این عملیات تروریستی امن شده اند و بزودی کیفرخواست صادر می شود.

امیر عبداللهیان در بخشی دیگر از سخنان خود به پیش بینی و افق حیرت انگیز سردار شهید اشاره کرد و گفت: صهیونیسم کشف شده و ما شاهد وقوع آن هستیم.

سخنگوی سالگرد مردمی شهید سلیمانی تأکید کرد: معتقدم فعالیت ها و رشادت های سردار دلها حداقل تا 5 دهه آینده در منطقه موثر خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا