حوادث

قاچاق 320 کیلوگرم مواد مخدر توسط تاکسی و کامیون به مقصد نرسیده است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 320 کیلوگرم مواد مخدر در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفتگو با باراناخبروی در همین رابطه اظهار داشت: در طی دو عملیات جداگانه ، مأموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای توزیع و فروش 328 کیلوگرم مواد مخدر قاچاق شده به تهران کشف کردند.

وی ادامه داد: طی یکی از این عملیات ها ، 50 کیلوگرم تریاک و حشیش توسط راننده تاکسی کشف شد. چند روز پیش ، مأمورین از قصد این فرد برای قاچاق مواد مخدر از طریق منابع خبری مطلع شدند و اقدامات خود را آغاز کردند ، در طی آن مشخص شد که راننده تاکسی در رابطه با یکی از همدستان خود ، دو خودرو و یک تاکسی داشت. به استان قم. او رفته و قصد دارد با تهیه مواد مخدر به تهران برگردد.

حسنوند افزود: با هماهنگی قضایی ، تیمی از مأموران به استان قم اعزام و با همکاری ماموران پلیس ، خودروی متهم در محور قم – تهران شناسایی شد ، اما مأموران برای دستگیری آنها مداخله نکرده و بر رفتار آنها نظارت داشت. ” مشخص شد که ماشین مسافری او را به عنوان سقف تاکسی همراهی کرده است. مدتی بعد ، هر دو ماشین مصادره و رانندگان دستگیر شدند. در بازرسی از تاکسی ، 30 کیلو و 250 گرم تریاک و 20 کیلو و 640 گرم هش کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت همچنین از دستگیری دو قاچاقچی دیگر در طی عملیاتی که با پلیس قم انجام شد ، خبر داد و گفت: 278 کیلوگرم و 575 گرم تریاک کشف و ضبط شد. این عملیات چند روز پیش پس از اخباری مبنی بر قصد یک فروشنده حرفه ای مواد مخدر برای قاچاق تریاک به تهران آغاز شد که در طی آن یک کامیون ایسوزو مجهز به مواد مخدر شناسایی و مصادره شد.

به گفته وی ، این خودرو به یکی از شهرهای جنوبی کشور منتقل شده است. این خودرو به ترتیب با 104 کیلو و 550 گرم و یک کیلو و 25 گرم تریاک پیدا شد.

حسنوند با اشاره به انتقال دو دستگاه خودرو به مقر پلیس اظهار داشت: در بازرسی های اضافی درون کامیون ، تیم تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به قرار دادن 173 کیلو تریاک دیگر شد که به طرز ماهرانه ای در کامیون تعبیه شده است. شستن ، توقیف و مصادره. ” در طی این عملیات 278 کیلوگرم و 575 گرم تریامید کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد به دادسرا برای ارسال به دادسرا ارسال شده اند ، گفت: پرونده ای برای هر چهار متهم دستگیر شده در دو عملیات مشترک با پلیس قم تشکیل شده است. برای ادامه تحقیقات درباره این جنایت

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا