عمومی

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در تختخواب ارسالی به آلمان

با توجه به پایگاه داده باراناخبر ،

غلامرضا صفاری طاهری گفت: پس از سو was ظن ایمنی یکی از شرکت های هواپیمایی مبنی بر بارگیری اثاثیه منزل در آلمان ، همکاران مبارزه با مواد مخدر و مربیان سگ های کارآگاه گمرک با تکنیک های فنی وارد ترمینال محموله هوشمند فرودگاه امام شدند.

مدیرکل گمرک فرودگاه امام افزود: این محموله شامل تختخواب ، تاج گل و کمد لباس توسط واحد اشعه ایکس و سگ های کارآگاه گمرک بررسی و توسط کارکنان گمرک با هماهنگی پلیس مبارزه با “پلیس مبارزه با مواد مخدر” دوباره بازگشایی شد. .

وی گفت: پس از بازگشایی مجدد ، 20 کیلوگرم مواد مخدر با لفافی که در دیواره محموله مسطح جاسازی شده بود ، کشف شد و طی دقایق تحویل به مراجع ذی صلاح ، اقدامات قانونی و تحقیقات بیشتر انجام شد.

کشف 20 کیلوگرم تریاک در تختخوابی که به آلمان فرستاده شده است

صفاری طاهری افزود: گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین مرز هوایی کشور ، ضمن توجه ویژه به موضوع تکریم ارباب رجوع ، مشتری و مسافر ، در قالب ارائه تسهیلات ، سعی در کنترل کار در راهی نامرئی و غیر آزار دهنده در دستور کار خود قرار داده است و از این طریق ، با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کنترل پیشرفته ، بیشترین تعداد کشفیات مربوط به مواد مخدر را در زمینه سپرده های پستی ، صادرات و مسافران در ثبت خود دارد.

مدیر کل فرودگاه امام (ره) گفت: در سال 1999 توانستیم 55 مورد را در زمینه کشف مواد مخدر کشف کنیم که بیشتر آنها در زمینه ذخیره سازی پستی بود که عمدتا شامل بذر شاهدانه ، قرص های روانگردان ، تریاک بود. و آب تریاک ، کتامین و لیوان. “و 8 کشف جدید در همین زمینه در دو ماه گذشته انجام شده است.

دکمه بازگشت به بالا