حوادث

کشف ۲۷۰ کیلوگرم تریاک و حشیش در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از 270 کیلوگرم تریاک و حشیش در پایتخت خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در مصاحبه ای برای باراناخبروی در این رابطه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ طی سه عملیات جداگانه بیش از 270 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کردند. در پرونده اول ، ماموران از طریق گزارش های مردمی از فعالیت های یکی از سوداگران مرگ مطلع شدند و تحقیقات را در دستور کار خود قرار دادند ، در طی آن مشخص شد که شخصی تریاک را در یکی از استان های جنوبی کشور خریداری کرده است. هدف آن انتقال و فروش آن در پایتخت است.

وی ادامه داد: در همین راستا این قاچاقچی باتجربه زیر نظر مأموران بود و به محض ورود به تهران شب گذشته خودرو وی در تقاطع بزرگراه آزادگان و شهید کاظمی متوقف شد که در بازرسی از این خودرو 129 کیلوگرم و 700 گرم کشف و ضبط شد. مواد مخدر. این ماهرانه در کف ماشین جاسازی شده بود

حسنوند اظهار داشت: در عملیاتی دیگر ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ 83 کیلوگرم تریاک را از دو فروشنده معروف مواد مخدر کشف و ضبط کردند. وی گفت این افراد مواد مخدر را نیز از جنوب کشور خریداری کرده و به تهران منتقل کردند. اما آنها قبل از هرگونه فروش یا توزیع مواد در خانه هایشان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر کشف شده به مقر پلیس نیز ارسال شده است ، افزود: در این رابطه دو نفر دستگیر شدند که هر دو دارای سوابق متعدد در قاچاق مواد مخدر بودند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بزرگ تهران از عملیات سوم در رابطه با کشف 57 کیلوگرم حشیش توسط یک زوج خبر داد و در توضیحات خود گفت: به آنها اطلاع داده شد و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

حسنوند اظهار داشت: طی اقدامات انجام شده مشخص شد كه این افراد مقداری داروی حشیش در خانه خود حمل می كردند و قصد داشتند آن را به مقدار كم بفروشند همچنین در بازرسی از محل دستگیری 57 كیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد

به گفته وی ، در مجموع پنج نفر در سه عملیات دستگیر شدند که پرونده های ویژه ای برای آنها مطرح شد و به دادستانی منتقل شدند. تحقیقات از سایر افراد در رابطه با مظنونان دستگیر شده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا