اجتماعی

کشف بیش از ۹۰ کیلو گرم مواد مخدر از دو تبعه در حریم خطوط ریلی کرمان

به گزارش شفاف، سردار حشمت اله ملکی گفت: مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر در حریم خطوط ریلی کشور همچنان در دستور کار پلیس راه آهن کشور است و اجازه فعالیت برای سودجویان مرتبط با قاچاق مواد مخدر را نخواهیم داد. . از طریق صنعت راه آهن به او داد

این مقام ارشد انتظامی در خصوص جزئیات کشف مواد مخدر در خط راه آهن کرمان گفت: با تشدید اقدامات کنترلی، عوامل این فرماندهی در پلیس راه آهن کرمان با تعامل و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان شیو. بخشدار کرمان با کشف 95 کیلوگرم از یک دستگاه خودرو، 400 گرم تریاک کشف و دو شهروند افغانستانی را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از تکمیل سیر مراحل قانونی به همراه مواد مخدر مکشوفه در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان قرار گرفتند.

سردار ملکی خطاب به مسافرانی که راه آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر انتخاب می کنند، تاکید کرد: مبارزه جدی با قاچاقچیان مرگ از اولویت های ماموریت پلیس راه آهن است و به مسافران صنعت ریلی توصیه می کنیم از انتقال بسته های مشکوک خودداری کنند. توسط افراد ناشناس. امتناع، پلیس راه آهن در صورت کشف اشیاء ممنوعه و غیرمجاز با متصدی حمل و نقل برخورد قانونی خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا