ورزشی

فکری:به من گفتند بازیکنان استقلال گستاخ شدند/هواداران خائن و خادم را بشناسند/برای قهرمانی می جنگیم

طبق گزارش ها شفافمحمود فکری در مورد حضورش در استقلال و اینکه می توان فرض کرد روزی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب خواهد شد ، گفت: من اولین تجربه مربیگری خود را در لیگ برتر در سال 1986 زمانی که بازی می کردم داشتم. . در آن زمان ما با آقای یسیچ به شیرین فراز رفتیم و بعد از جدایی او ، برخی از بازی های مربیگری را در لیگ برتر تجربه کردم.

حضور در لیگ 2 تجربه خوبی برای من بود

وی افزود: بعد از آن با آقای قلعه نویی به عنوان دستیار کار کردم و کارم را به عنوان مربی شروع کردم. سال بعد دوباره در شیرین فراز به لیگ یک رفتم ، سپس ما به عنوان دستیار آقای مظلومی در استقلال و مس کرمان حضور داشتیم. سپس به صبا رفتم و یک سال بعد به تیم کمون جویبار در لیگ 2 رفتم. ما آن سال خوب کار کردیم و حضور در لیگ دسته دوم تجربه خوبی برای من بود.

اصول من نقض می شود ، من حتی شرایط خوبی را کنار می گذارم

مربی استقلال اظهار داشت: بعد از حضور در لیگ 2 با آقای بازگشتیم به استقلال. قلعه نویی. پس از آن ، من به نساجی ، آلومینیوم اراک ، روغن مسجد سلیمان ، نساجی ، شمع طلایی ، شاهین بوشهر ، نساجی دوباره و سپس استقلال آمدم. ما در شاهین تیم خوبی داشتیم اما من دوست ندارم تحت هیچ شرایطی جایی بمانم ، اگر اصول من نقض شود ، حتی می توانم شرایط خوبی را ترک کنم و بروم.

فیكری گفت: اگر درست است كه بازیکنان بلافاصله بعد از خداحافظی تمرین كنند ، گفت: “تمرین مثل بازی است.” به عنوان مثال ، در طول فوتبال ، بازیکن از نوجوان به نوجوان و غیره تبدیل می شود و در تمرین نیز همین مسئله وجود دارد. این مرحله به مرحله قطعاً به تجربه شما می افزاید و می تواند دست مربی را بگیرد.

مدیران نساجی گفتند که آنها می خواهند استقلال به ما کمک کنند

وی با بیان اینکه می خواهد زیباتر از نساجی به استقلال برود گفت: سال گذشته که من به پارچه رفتم مدیران این باشگاه به من گفتند که به هیچ چیز فکر نکن و اگر روزی می خواهی به استقلال بروی ما به تو کمک خواهیم کرد. . من با آقای دوست هستم حدادیان و امیر و دیدید که در لیگ گذشته با هم نتایج خوبی گرفتیم. همه چیز خوب پیش رفت تا اینکه فرصتی شدم تا استقلال را هدایت کنم.

بین من ، نساجی و استقلال رابطه متعالی وجود دارد

سرمربی گروه نساجی در فصل گذشته خاطرنشان کرد: من تمام مذاکرات خود را با استقلال به مسئولان نساجی منتقل کردم اما نمی دانم چرا جاده خوب پیش نرفت. سرانجام استعفا دادم ، اگرچه می خواستم انتقال من از نساجی به استقلال زیباتر شود. من در حین بازی از پارچه هم مستقل شدم. نساجی اولین خانه من بود و فوتبال حرفه ای خود را از تیم استانم شروع کردم. من حرفه مربیگری حرفه ای خود را دوباره از نساجی آغاز کردم و ظاهراً رابطه ای متعالی بین من و نساجی و استقلال وجود داشت. این ایده برای من همیشه مقدس بود.

فکری تصریح کرد: البته هنوز اتفاق بدی رخ نداده است. آنها دو راه دارند ، یکی اینکه شرکت نساجی از من شکایت کند و دیگری اینکه مسئولان نساجی راه خوب را انتخاب کنند و با مذاکره موضوع را حل کنند.

نساجی 7 میلیارد دلار درخواست کرد و به همین دلیل گفتم که باید خانه ام را بفروشم

وی با اشاره به اینکه گفته بود خانه اش را می فروشد و هزینه پارچه را می پردازد ، گفت: “من این حرف را زدم چون استقلال واقعاً نباید جبران خسارت مرا کند.” رضا حدادیان اهل دانش است اما آنها 7 میلیارد غرامت خواسته اند. جریمه قرارداد من 3.5 میلیارد لک است که باید پرداخت شود ، بنابراین مبلغ درخواستی با قرارداد جدید من مطابقت ندارد و به همین دلیل گفتم که شاید باید خانه ام را می فروختم. (خنده)

* این باشگاه برای جذب بازیکن به موقع عمل کرد

مربی تیم استقلال در خصوص نظر بازیکنان جوان این تیم گفت: “بعد از جدایی مجید و حضور نامجو مطلق ، کمی فاصله بود”. باز هم بعد از بازی های آسیایی فاصله ای برای اضافه شدن من وجود داشت اما من فکر می کنم مسئولان استقلال کار خوبی انجام دادند زیرا بازیکنان خوب ممکن است ضرر کنند. امیدوارم مهلت نقل و انتقالات استقلال باز شود تا بتوانیم از همه آنها استفاده کنیم.

اگر از تیم راضی نبودم ، هدایت استقلال را قبول نمی کردم

فکري تاكيد كرد: وقتي يك بازيكن را به پايين جدول مي بريد ، ممكن است نتوانيد انواع بازيكنان را بدست آوريد ، اما در استقلال ، بازيكنان با كيفيت نياز به كناره گيري دارند. به عنوان مثال ، هیچ مربی نمی تواند بگوید که راشد مظاهر را که دروازه بان ملی پوش است ، نمی خواهد. نمی توانم بگویم که آیا از انتقال راضی هستم یا نه ، اما اگر نبودم ، مسئولیت آن را نمی پذیرم. سال گذشته استقلال بسیار مقوی بود اما نباید فکر کنید با یک مهره می توانید موفق شوید.

باید Egot در استقلال حذف شود و هواداران باید خادم و خائن را بشناسند

مربی استقلال ادامه داد: مشکلات استقلال موارد دیگر است. به عنوان مثال ، مشکلات از درون باید حل شود. امیدوارم امسال در برابر مشکلات صبور باشیم و منیت از بین برود و همه ما “موفقیت” بشویم. هواداران باید خادمان و خائنان استقلال را بشناسند تا انشاالله آنها و تیم در پایان فصل افتخار کنند.

5-6 ماه گذشته یکی از سخت ترین روزهای استقلال بود

وی در گفتگو با برنامه فوتبال برتر ، با بیان اینکه خلیل زاده ادعا کرد مبلغ قرارداد شفر پرداخت شده است اظهار داشت: من باید از خلیل زاده و اعضای هیئت مدیره که سخت تلاش می کنند تشکر کنم. این 5-6 ماه یکی از سخت ترین سالهای استقلال بوده است. من شواهدی دال بر پرداخت تمام بدهی ها دیدم. شاید ما از نظر اخلاقی خیلی زیاده روی کرده باشیم ، اما خارجی ها نباید این کار را انجام دهند. خوب نیست که آنها به شفری پول دادند و او پسرش را به گروگان گرفت. امیدوارم هرچه زودتر نامه را بدهد تا مشکل ما حل شود.

از وقتی آمدم شما را در کشتی ندیدم

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هیات مدیره سال گذشته با یکدیگر مشکل داشتند و امسال اوضاع چطور است ، خاطرنشان کرد: از وقتی من آمدم جو خوب شده است. من خودخواهی کمتری دیده ام و کسی را ندیده ام که بخواهد از طرف خود کار را تمام کند. هر موفقیتی قطعاً یک کار تیمی است.

3 بازیکن کرونا تا هفته اول مشکلی ندارند

فکری در مورد آمادگی تیمش برای هفته اول و اینکه بازیکنان دارای تاج در تیم او پیشرفت کردند یا خیر ، تصریح کرد: مهدی پور ، دانشگر ، اسماعیلی در این دو هفته تاج گرفتند اما تست آنها منفی بود و مشکلی ندارند تیم ما را همراهی کند.

کمتر تماشاگران تحت تأثیر نادر بودن قرار می گیرند

وی در مورد حضور نادر در استقلال گفت: نادر یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است. اگر او آسیب نبیند ، می تواند به ما کمک کند. در چپ مشکل داشتیم ، اما با بازگشت ملیچ و حضور نادر ما ، مشکلات ما حل می شود. با توجه به اینکه شرایط کرونا اکنون باعث شده تماشاگران در ورزشگاه نباشند ، ممکن است فشار روی نادر کمتر شود ، اما او مجبور است خودش فشار مجازی را کنترل کند. ما همچنین از بازیکنان مسن تیم خواستیم تا به این بازیکن کمک کنند.

شاید خطیبی معامله 21 میلیاردی دیابت را هدف قرار داده بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره تعداد قرارداد بازیکنان استقلال و اینکه شایعات زیادی منتشر شده و خطیبی ادعا کرده است که استقلال 21 میلیارد بازیکن دارد ، گفت: “شاید او مانند شیخ دیاباته بود زیرا می تواند به این رقم برسد. به نرخ ارز. ” . ما نساجی را با 13-13 میلیارد ALL بسته کردیم. در استقلال و پرسپولیس همیشه اینگونه است و وقتی بازیکنی به این دو تیم برود رقم قرارداد او بیشتر می شود. در رئال و بارسا اوضاع به همین منوال است و وقتی بازیکن می گیرند ، تعداد قرارداد او زیاد است.

در صورت کاهش قرارداد بازیکنان ، ما به چالش کشیده خواهیم شد

وی در مورد اینکه فصل گذشته برخی از بازیکنان استقلال خوب کار نکردند اما تعداد قرارداد آنها در این فصل زیاد شده است ، گفت: باید دید که مربی چقدر به بازیکن نیاز دارد. من همچنین دوست دارم که یک مدیر بیاید و از این به بعد قراردادم را برای فصل آینده تمدید کند! این باید به مدیر پاسخگو باشد. اکنون قرارداد بازیکنان ما بسته شده و اگر تعداد قراردادها کاهش یابد ، این مسئله چالشی برای ما ایجاد می کند. البته این می تواند ذهن بازیکن ما را دچار مشکل کند.

بازی ها بهتر است به موقع نگه داشته شوند

وی با اشاره به اینکه پروتکل ها در تمرینات و بازی ها رعایت نمی شوند ، گفت: “این درست است.” البته اگر آنها بازی ها را به مدت 10 روز به تعویق بیندازند ، تاج از بین نمی رود. بنابراین ، بهتر است اگر بازی ها به موقع برگزار شوند.

ما می خواستیم مسئله پزشکان تیم را حل کنیم اما کوتاه نشدند

در مورد جدایی دکتر نوروزی ، مربی استقلال گفت: بعد از اتفاقات قطر و اینکه استقلال سال سختی را پشت سر گذاشت ، مشکل پیش آمد و اتفاقی افتاد. پس از معرفی خودم ، از کادر پزشکی در زمین عذرخواهی کردم و از تیم خواستم که به یکدیگر احترام بگذارند. متأسفانه سو the تفاهم بین کادر پزشکی و بازیکنان وجود داشت ، اما ما همه تلاش خود را برای حل این مسئله انجام دادیم. کادر پزشکی استقلال در این زمینه عزیمت نکردند ، این را هم بگویم که من یک سفر خانوادگی با دکتر دارم. نوروزی

من انرژی بیشتری صرف حل مشکل دکتر کردم. نوروزی

وی یادآور شد: دکتر نوروزی سابقه دارد و فکر می کنم باید نیمی از باشگاه را به نام دکتر نامگذاری کنیم. نوروزی! من خودم از سید حسین حسینی خواستم که از پزشکان تیم عذرخواهی کند و حتی از هیئت مدیره خواستم در این زمینه مداخله کند تا انرژی زیادی صرف این موضوع نکنم اما اکنون انرژی بیشتری را صرف این موضوع کرده ام. باز هم دوست دارم دکتر داشته باشم نوروزی بازیکنان خودشان دید خیلی مثبتی نسبت به تیم دارند. من فکر می کنم هر دو طرف مقصر آنچه در آنجا اتفاق افتاد بودند ، اما اگر دکتر نوروزی معتقد است که این بازیکنان مانند فرزندان او هستند ، نباید آنها را دور بیندازد.

حسینی در استقلال می ماند و جایی نمی رود

فیکری در مورد اینکه آیا حسینی از استقلال جدا می شود ، گفت: حسین حسینی در تیم می ماند ، آنها را حفظ خواهیم کرد و هیچکس را از دست نخواهیم داد. در مورد مظاهر ، باید بگویم که رأی به نفع وی بود ، اما مسئله دوره انتقالی ما باید حل شود ، در غیر این صورت فکر نمی کنم هیچ مسئله دیگری در مورد مظاهر باشد.

سرمربی استقلال در مورد احتمال اضافه شدن بازیکن جدید به تیم گفت: بازیکن لیگ برتری را نمی توان اضافه کرد اما اگر او بازیکن ایرانی باشد و در خارج از ایران باشد می توانیم او را کنار بگذاریم. اگر به چنین بازیکنی برسیم ، به ما اضافه می شود.

ما باید ببینیم که آیا یک مسلمان می تواند به ما کمک کند

وی در پاسخ به این سال که آیا محسن مسلمان می تواند به تیم اضافه شود ، گفت: هنوز نه ، اما می توانیم در مورد آن فکر کنیم تا ببینیم آیا می تواند به ما کمک کند.

کریم حتما برای استقلال در ایران بازی کرده است

فیکری در مورد جدایی کریم از استقلال گفت: باید از زحمات و تلاش هیئت مدیره استقلال تشکر کنم. علی نامداری نیز به تیم ما کمک کرد. ما در کل تیم خوبی داریم اما نتوانستیم کریم را حفظ کنیم. شاید اگر او در ایران می ماند در تیم ما بازی می کرد. او هیچ قراردادی با ما نداشت و برای او آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی تیم استقلال با بیان اینکه گفته می شود وی هزینه قرارداد نادر را خودش پرداخت خواهد کرد ، گفت: استقلال قطعاً به نادر کمک خواهد کرد اما در قرارداد وی آمده است که وی رضایت نامه خود را پرداخت خواهد کرد.

آنها قبل از آمدن به استقلال گفتند بازیکنان بی ادب هستند

وی در مورد شایعات درگیری اش با ووریا غفوری گفت: قبل از اینکه به استقلال بیایم دیدم همه در مورد رفتار بد بازیکنان صحبت می کنند. به من گفتند بازیکنان استقلال بی ادب هستند اما آنهایی که می بینیم بسیار منظم و محترمانه هستند. من خودم به شدت از نظم مراقبت می کنم ، اما در این مدت چیزی جز احترام و مهربانی از آنها ندیدم. من به خود غفور گفتم که اوضاع به گونه ای پیش رفته است که قومیت شما نیز مورد تردید است.

برخی وقتی عقب ماندند تا آستانه استقلال حرکت کردند

فکری ادامه داد: من به او گفتم که آنها می خواهند به موقع بودن شما را زیر سوال ببرند در حالی که آنها بسیار خوب بودند. کردها افراد بسیار خوبی هستند و من وقت خود را با لرهای بختیاری گذراندم. استقلال در حال شکل گیری بود و تیم های دیگر نیز عقب مانده بودند اما آنها بلافاصله این مرزها را به ما منتقل کردند و متأسفانه آنها نیز مورد استقبال قرار گرفتند. نمونه آن کادر پزشکی است که امیدوارم مشکلات آنها برطرف شود.

* دین محمدی نمی توانست با ما کار کند

سرمربی تیم استقلال با اشاره به وضعیت کادر فنی تیم گفت: سیروس دین محمدی نتوانست با ما کار کند و می توانیم فرد دیگری را اضافه کنیم. امید دفتری ، حنیف عمران زاده ، عزیزیان ، برهانی و … نیز کار می کنند با ما.” و امیدوارم از توانایی آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه وقتی ازدواج کردم به خواهر همسرم گفتند که شوهر خواهرت خشن است گفت: “من واقعاً قلب خوبی دارم ، اما وقتی بیرون بازی می کردم تفاوت زیادی با داخل زمین داشتم.” من باید از پیشکسوتان استقلال تشکر کنم ، آنها از من حمایت کردند و من از همه دعوت می کنم که به تمرین بیایند تا فضای خوبی ایجاد شود و با کمک آنها و هواداران ما سال خوبی داشته باشیم.

* ما سعی در پیروزی داریم

فکری در پاسخ به سوالی درباره جایگاه استقلال در لیگ بیستم گفت: استقلال باید همیشه تا روز آخر مدعی قهرمانی باشد. ما سعی می کنیم قهرمان شویم اما مطمئنا تیم های دیگر برای قهرمانی بسته شده اند. تیم هایی که می توانند جزئیات را دنبال کنند موفق می شوند. استقلال باید همیشه مدعی قهرمانی باشد و ما روی آن کار می کنیم. تیم ما از نظر بازیکنان واقعاً پتانسیل پیروزی را دارد ، اما ما به همه چیز نیاز داریم تا خوب پیش برود.

دکمه بازگشت به بالا