ورزشی

آل‌کثیر و پرسپولیس پنالتی‌گیرترین/ استقلال برعکس سرخپوشان!

در پایان شب چهارم لیگ قهرمانان آسیا ، تیم های ایرانی 16 بار در این رقابت ها به میدان رفتند که در آن داوران 8 بار سوت خود را به سود یا مقابل تیم های ایرانی به عنوان پنالتی شلیک کردند ؛ این 6 پنالتی به سود تیم های ایرانی و 2 ضربه به ضرر ایرانی ها بود. در این بین بخشی از پرسپولیس 3 ، استقلال 2 و تراکتور یک پنالتی بود و سرخ پوشان فولاد از حریفان خود پنالتی نگرفتند و به آنها پنالتی ندادند.

مهاجم پرسپولیس عیسی آل کثیر با دو پنالتی از هم تیمی های خود پنالتی ترین بازیکن این رقابت است. دیگر بازیکنان ایرانی که موفق به دریافت ضربه پنالتی از حریفان خود شده اند عبارتند از: احسان پهلوان از پرسپولیس ، شیخ دیاباته به همراه فرشید اسماعیلی از استقلال و محمد عباس زاده از استقلال.

تنها تیم ایرانی که مقابل حریفان خود پنالتی گرفته است استقلال است و بازیکنان این تیم دو بار مرتکب خطای پنالتی شده اند که هر دو بار برابر الدحیل بوده است. هرویه ملیچ و وریا غفوری دو استقلالی هستند که در این دو بازی خطای پنالتی کردند.

مهدی ترابی و شیخ دیاباته با 2 پنالتی برترین پنالتی زن های ایرانی بودند و محمد حسین کنعانی زادگان تنها بازیکن ایرانی است که یک ضربه پنالتی را از دست داد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا