ورزشی

عبداللهی: مجیدی برای بازیکنان پاداش در نظر گرفته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در مصاحبه با برنامه خط مقدم رادیو ورزش در مورد بازیکنان محروم و مصدوم در دربی حساس پایتخت مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: : “تیم بد نیست و بازیکنان دیروز استراحت کردند.” و آنها 2 روز پیش بهبود یافتند. امروز و فردا تا روز مسابقه تمرینات را شروع می کنیم. برخی از بازیکنان مصدوم هستند اما مصدومیت حاد نیست.

عبدالله گفت: در هر صورت مصدومین منتظر بازی با تشخیص سرمربی و پزشکان هستند. ما از دربی محروم نیستیم و شرایط بازیکنان خوب است. این بازی برای ما بسیار حساس است و این مسابقه باید یک برنده داشته باشد. بازیکنان می خواهند با این روحیه برنده شوند.

سرپرست تیم استقلال درباره نتیجه بازی گفت: در روز بازی ، هر تیمی که بهترین تمرکز را داشته باشد قطعاً پیروز می شود. تمام تیم ما تمرکز خوبی دارند. مجیدی به بازیکنان استقلال پاداش می دهد که امیدوارم بازیکنان شوخ طبع شوند. همچنین امیدوارم شاهد دربی خوبی باشیم و هواداران هر دو تیم از این بازی راضی باشند.

وی در مورد رعایت قوانین بهداشتی در این بازی گفت: هر زمان به موقع باید تست تاج انجام شود و طبق دستور هیئت فوتبال استان تهران و سازمان لیگ فوتبال ، با 2 اتوبوس با کل تیم “. با برگزاری بازی ، درگیری ها به دلیل درگیری تن به تن در فوتبال افزایش می یابد. Ifmark تست تاج را تأیید می کند و همه افرادی که با تیم در تماس هستند و همه باید منفی باشند.

دکمه بازگشت به بالا