ورزشی

بازیکنان تیم‌های ایرانی نباید وارد حاشیه‌های تیم های عربی شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامرضا فتح آبادی ، در مصاحبه با آنلاین برای روند مداوم. “تیم های ایرانی تکرار می کنند.

وی ادامه داد: البته این بی پاسخ نخواهد ماند و بازیکنان ما به دلیل درگیری هایی که با بازیکنان عرب دارند به زودی از حاشیه رانده می شوند و تمرکز خود را از دست می دهند و آنها نمی توانند بازی معمول خود را انجام دهند.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس تأکید کرد: بنابراین برای کادر فنی استقلال و سه تیم ایرانی دیگر حاضر در لیگ قهرمانان لازم است. بازیکنان آنها در این دایره توجیه کنید و اجازه ندهید مسائل حاشیه ای روی روند تاکتیکی تیم تأثیر بگذارد.

فتح آبادی با توجه الاهلی همچنین گفت: عربستان سعودی نمی خواهد تیم هایش در انتظار این مسابقات به راحتی باختند. الاهلی قطعاً از این موضوع استفاده خواهد کرد. بنابراین بازیکنان ما باید هوشیار باشند و با آرامش وارد زمین شوند و تنها چیزی که فکر می کنند پیروزی برابر الاهلی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان قطعاً شرایط سختی را تجربه خواهند کرد. آنها می دانند که فاصله زمانی بین بازی ها نزدیک است ، بنابراین باید از نظر جسمی در این ایده باشند برای او قادر به انجام این کار باشید بازی ها نتیجه گیری موفقیت آمیز و من به عنوان یکی از طرفداران فوتبال ایران آرزو می کنم که چهار تیم ایرانی از مرحله گروهی صعود کرده و حضور آنها را در مراحل بالاتر ببینند.

دکمه بازگشت به بالا