عمومی

به هواداران لیورپول هم گفتند بازی منچسترسیتی مساوی شد؟

دیروز لیگ برتر انگلیس یکی از حساس ترین روزها را سپری کرد. هفته پایانی لیگ برتر در حالی برگزار شد که منچسترسیتی و لیورپول در مسیر قهرمانی قرار داشتند و رقابت تا هفته گذشته ادامه داشت. حتی کار به جایی رسید که در مقطعی از بازی همزمان دو تیم، این لیورپول بود که نسبت به رقیب خود منچستر در صدر جدول قرار گرفت، اما بازگشت گواردیولا کار را برای دروازه بان ها سخت کرد.

در دقیقه 80 که لیورپول گل دوم را به ثمر رساند، هواداران این تیم از نتیجه بازی همزمان سیتی مطلع شدند و ثانیه به ثانیه از اتفاقات در ورزشگاه اتحاد خبر داشتند. این اتفاقات ما را به یاد آخرین هفته لیگ چهاردهم انداخت. جایی که بالغ بر 100 هزار تماشاگر تراکتورسازی برای تماشای جشن قهرمانی تیمشان به ورزشگاه یادگار رفتند اما ناگهان موبایل آن ها قطع شد و به فردی گفته شد سپاهانی ها مساوی کرده اند و تراکتورسازی مقابل نفت قهرمان شده است. 100 هزار هوادار تراکتورسازی وسط زمین ریختند و بدون اینکه بدانند دقیقا در اصفهان چه گذشت جشن گرفتند.

ما سال ها در لیگ برتر هستیم، ادعای حرفه ای بودن داریم اما تنها چیزی که حرفه ای شده حقوق بازیکنان و مربیان است. ما هیچ کنترلی بر تماشاگران خود نداریم، و نه مدیرانی که جرات اعتراف به اشتباهات خود را دارند و دیگران می دانند که همه چیز اتفاق می افتد.

ای کاش می توانستیم بازی من سیتی و لیورپول را چندین بار تکرار کنیم تا سران سازمان لیگ و حتی سران باشگاه ها کمی حرفه ای تر عمل کنند.

256 256

دکمه بازگشت به بالا