عمومی

فوت ۶۴ معتاد در اردبیل / ۲۶ باشگاه متخلف ورزشی پلمب شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بهنام بهشتی عصر یکشنبه در اردبیل با گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 26 جولای 26 ژوئن ، روز جهانی مواد مخدر است که از 5 تا 11 ژوئیه در کشور ما است. عزیز

وی به همکاری 19 سازمان فرهنگی در زمینه مبارزه با مواد مخدر و جریان اطلاعات و آگاهی اشاره کرد و گفت: یکی از نگرانی های جهانی موضوع مواد مخدر و روند کار است. فزآنده مصرف مواد مخدر توهمی است که توسط قاچاقچیان در مناطق مختلف کشور گسترش می یابد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل ورود انواع داروها و قرص های روانگردان به بازار و سو the مصرف این داروها توسط جوانان و نوجوانان را مورد توجه قرار داد و افزود: تمام این فرایندها برای از بین بردن نسل جوان و ظرفیت شبکه های مجازی و همچنین ماهواره ها. “این مواد افیونی به طور گسترده ای برای گسترش توزیع و تجاری سازی این مواد افیونی استفاده می شود.

بهشتی مصرف روزافزون مواد مخدر در بین زنان و همچنین افراد تحصیل کرده و شاغل را تشریح کرد و ادامه داد: اگر هوشیاری و مراقبت از خانواده ها در ارتقا the سلامت هر یک از افراد جامعه نباشد ، این احتمال وجود دارد که کانون خانواده در این مصیبت به خطر می افتد. “

استان اردبیل 19 شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است

وی با گرامیداشت یاد و خاطره چهار هزار شهید ، 12 هزار جانباز مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: در استان اردبیل 19 شهید در امر مبارزه با مواد مخدر داریم که این روزها به نام و یاد آنها ارج نهاده شده است.

بهشتی با اشاره به شعار روز جهانی مواد مخدر ، “به اشتراک گذاشتن حقایق مربوط به مواد مخدر برای نجات زندگی” خاطرنشان کرد: مهارت ها و دانش که از عناصر خود کنترلی در کاهش مصرف مواد مخدر است ، باید تقویت شود و می توان از راه های مختلف آگاهی را کسب کرد.

وی همچنین پیام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان را “حمایت از زندگی ، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد” اعلام کرد و ادامه داد: طی این هفته ، امامان جمعه و جماعت پیام جلوگیری از مصرف مواد مخدر و بیش از 78 عنوان. “پیام های پیشگیرانه و 100 سوال و پاسخ در قالب مسابقات طراحی شده برای توزیع گسترده در جامعه.

بهشتی تهیه برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی و تهیه برنامه های آگاهی بخشی از طریق رسانه ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی را یادآوری کرد و افزود: ما از رسانه استفاده می کنیم و علاوه بر این نمایشگاه هایی برای هشدار به جوانان آلوده برپا شده است. مناطق.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: در روزهای اخیر با استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای دانشجویان ، معلمان و مدیران ، سعی کرده ایم از آنها به عنوان مددجویان در این زمینه کمک بگیریم ، تا جوانان و نوجوانان را از خطرات هشدار دهیم. و هشدارهای به موقع درباره مضرات دارو بیشتر بدانید.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل از تعطیلی 26 باشگاه ورزشی متخلف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع مکمل ها و انرژی خبر داد و گفت: “.

بهشتی تعداد مرگ و میر ناشی از سو abuse مصرف مواد مخدر در این استان را 62 مرد و دو زن عنوان کرد.

دکمه بازگشت به بالا