عمومی

فریب خوردگان در موقع فتنه صف خود را از معاندین جدا کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین اسماعیل محیبی پور در نشست خبری صبح شنبه قلدری وی به احترام کم مردم و اهانت به مقدسات و ارزش های دینی و ملی اشاره کرد و گفت: این گونه حرکات و اقدامات در نظر همه مردم مذموم است و هیچ شهروندی به نفع آن نیست.

وی به مردم فریب خورده ای که مورد بدرفتاری دشمنان ملت ایران قرار گرفته اند توصیه کرد که در زمان قیام صفوف خود را از مخالفان و دشمنان جدا کنند.

محبی پور تصریح کرد: به تمامی دستگاه ها اعلام شده است که در صورت آسیب دیدن اموال منزل ثروت و موسسات دولتی و دولتی یا دریافت شکایات از بخش خصوصی آمار برای تعیین دقیق میزان خسارت وارده بر اساس مستندات و احکام قضایی باید عاملان خسارت و عوامل محرک دستگیر شوند. خیر آرامی ها مطالبه گر هستند گری شدن

روابط نابخشودنی با کسانی که نظم و امنیت را بر هم می زنند

معاون استاندار فارس تاکید کرد: برخورد قوی و سازش ناپذیر به مخلین بر نظم و امنیت تاکید شده و پلیس بر اساس قانون و بر اساس وظایف ذاتی مقتدر بودن و هوشیاری اجازه نخواهد داد برخی افراد بدخواه و بدخواه آرامش مردم را به خطر بیندازند.

محبی پور همچنین به راهپیمایی های مردمی ظهر جمعه اول مهرماه در شهرهای مختلف استان فارس اشاره کرد و افزود: این شکوه وحدت آفرین نشان دهنده خشم و انزجار مردم انقلابی از شرارت معاندان و عوامل آنان است که واقعیت ها را درک نکرده اند. جامعه اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تاکید کرد: حمایت قاطع مردم از پلیس نشان داد که مردم عاقل و قدردان حافظان نظم و امنیت هستند.

محبی پور گفت: دشمنان نظام و ملت با ایجاد شورش و آشوب داخلی در تلاشند تا بر حرکت های رو به رشد و مترقی انقلاب اسلامی و موفقیت های سیاسی و اقتصادی اخیر در عرصه داخلی و خارجی تأثیر بگذارند اما ملت بوگور در کنار هم. با مدافعان امنیت کشور، با خلق حماسه ای دیگر، تمامی معادلات دروغین خود را باطل کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا