عمومی

فتنه‌های اخیر یک جنگ بین‌المللی رسانه ای بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام علی سیدی پیش از ظهر دوشنبه در همایش بزرگ طلاب، روحانیون و طلاب استان زنجانی با تاکید بر اینکه قیام های اخیر جنگی گسترده و بدون سلاح سنگین و بین المللی بوده است. جنگ رسانه ای، گفت: داعش نیز یکی از جناح های جبهه استکبار در این اغتشاشات نقش آفرینی کرد و حادثه تلخ شاهچراغ را رقم زد.

وی قداست و بی اعتباری رهبری، تجزیه کشور و برهم زدن امنیت را از اهداف اصلی اغتشاشات اخیر عنوان کرد و افزود: دشمنان با این تصور که مردم خواهان تغییر هستند و جامعه آماده است. سرنگون شد. ، با تحریک احساسات مردم سعی در ایجاد شورش دارند در هرج و مرج هستند.

سعیدی ادامه داد: ماهیت این تمردها اقتصادی نبود و محور شعارها فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است در حالی که مشکلات جامعه معیشتی است. دغدغه مردم آزادی زن نیست و جوانان طعمه دسیسه های دشمنان شدند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه قدرت و ظرفیت دفاعی بالا، نفوذ پهپادها و موشک ها در آینده و ایران قدرتمند، دشمنان را به وحشت می اندازد، گفت: دشمن از دولت می ترسد. . و مردم انقلابی و اصولگرا.

سعیدی افزود: فطرت فکری دولت سیزدهم یک ماهیت انقلابی است. اگر این دولت به اهداف خود برسد، دیگر جایی برای راهبردها و سیاست های دشمنان باقی نمی ماند.

وی رویکرد راهبرد فعال به شرق و توافقاتی که در حال انجام است را از دیگر خمیرمایه های قیام دشمنان دانست و ادامه داد: سخنان رهبری چراغ راه این راه است. ایفای نقش فعال مردم و حضور آنها مانند آب روی آتش است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: اغتشاشات شامل یک قشر طبیعی است که واقعاً ناراضی و حق هستند. شورش ها یک لایه غیر طبیعی هم دارند که می خواهند به هم بزنند و این لایه طبیعی را به میدان بیاورند.

سعیدی گفت هیچ ملتی تا پول خرج نکند درآمد و موفقیت ندارد. در جنگ هشت ساله دیدیم که در جنگ پیروز شدیم. شهید دادیم افزود: اقدام به کشتار یکی از اهداف دشمنان است اما فرماندهان نظامی اجازه سوء استفاده دشمنان را ندادند و هنرمندانه عمل کردند.

وی گفت: دشمن داستان های دروغین را به مردم معرفی می کند. قرار گرفتن در مرکز محله و تحریک اقوام و دانش آموزان یکی از برنامه های دشمن است، ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین نیروهای نظامی بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: ممکن است مردم ناراضی باشند اما نمی خواهند نظام را تغییر دهند. تا زمانی که درگیری حق و باطل ادامه داشته باشد، دشمنی آمریکا ادامه خواهد داشت. ما در سمت راست هستیم و در این مسیر با وسوسه های زیادی روبرو هستیم.

سعیدی افزود: جهاد برای تبیین یک وظیفه عینی است و باید دنبال شود، گفتمان و گفتگوی حضوری با مردم باید همیشه اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: از شنیدن دروغ و شنیدن حرام خودداری کنید; شنیدن حرام مقدمه حرام خواری است. گوش دادن به دروغ از حرام خوردن بسیار بدتر است و نباید در گرداب باطل و طغیان افتاد.

سیدی با بیان اینکه جنگ تلفیقی و تسخیر ادراک فرهنگی مردم و تغییر ذهنیت جوانان از اهداف این قیام هاست، افزود: ذهن وقتی متحول می شود چیز دیگری را می فهمد و عمل دیگری انجام می دهد. دشمن می خواهد صداقت، موفقیت، عدالت و حقانیت نظام را زیر سوال ببرد.

دکمه بازگشت به بالا