عمومی

خراسان شمالی میزبان ۶ شهید گمنام خواهند بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امیر سرتیپ محمد نجاتی صبح یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت تشییع شهدا در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: 6 شهید گمنام 29 آذرماه وارد خراسان شمالی و مردم می شوند. این استان منتظر این لاله های قرمز خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست خراسان شمالی بیان کرد: با برنامه کم اهمیت با درود 4 شهید گمنام در مرکز استان و 2 شهید در شهرستان مانه و سملقان تشییع می شوند.

وی افزود: شهدای گمنام در پادگان یگان ویژه نیروی انتظامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، دادگستری کل، پتروشیمی بجنورد، ستاد فرماندهی. فرجایی مانه، سملقان و روستایی قزآباد در این شهر دفن خواهند شد.

امیر سرتیپ نجاتی با بیان اینکه مراسم استقبال و خاکسپاری در تمامی شهرستان ها برگزار می شود، تاکید کرد: این مراسم ابتدا در شهرستان های فاروج، شیروان، اسفرین، جاجرم، گرمه برگزار می شود. راز غرغره کنمانه و سملقان و در نهایت مرکز استان.

وی گفت: این مراسم با هماهنگی فرمانداران و فرماندهی مقاومت بسیج شهرستان ها انجام می شود. شام مراسم وداع در مسجد جامع آن شهر و مراسم خاکسپاری صبح روز بعد برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست خراسان شمالی گفت: مراسم تشییع و تدفین 6 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برگزار شد. زهرا.س) 6 ژانویه خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا