عمومی

هوشمندسازی مزار شهدای پارس‌آباد در دستور کار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جابر جهانبین بعدازظهر سه شنبه در نشست هماهنگی کنگره 3400 شهید استان اردبیل در فرمانداری پارس آباد اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با قرار دادن بارکد بر روی سنگ قبرها اسامی و تاریخ شهدا در آباد اطلاعات ولادت، فوت و محل شهادت مانند وصیت نامه، خاطرات، فیلم ها، صداها و آثار به جا مانده از شهدا قابل مشاهده خواهد بود که پل ارتباطی بین جوانان و مردم ملت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تکریم خانواده شهدا یکی از شاخص های اصلی سبک زندگی اسلامی است، تاکید کرد: امروز امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدا و جانبازان است و باید از رشادت های شهدا استفاده کنیم. از طریق آموزش نسل آینده اخبار انقلابی و تولید محتوای ارزشمند در فضای مجازی برای انتقال به نسل امروز و آینده.

فرماندار پارس آباد با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری کنگره شهدا الگوی شهدا برای نسل جدید است گفت: ارائه الگوی سیره و رفتار شهدا یکی از مهمترین اقدامات برای آینده است. یادمان های نسل و شهدا بهترین مکان برای این مهم است.

در طول سال تحصیلی دوشنبه های هر هفته در یکی از مدارس شهرستان پارس آباد یادواره شهدا با شعار هر مدرسه یک یادگار در دستور کار آموزش و پرورش قرار می گیرد که نقش بسزایی دارد. در دین آموزش دانش آموزان

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد اضافه کرد: خانواده های شهدا ولی امر ما هستند و دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا باعث زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می شود.

دکمه بازگشت به بالا