عمومی

کار سخت رسانه ها در انتخابات ۱۴۰۰/ انتخاب اصلح تبلیغ شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سرهنگ حسن حبیبی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه دلسوزانه Varz بسیج رسانه گیلان با تأکید بر اینکه اهمیت موضوعات رسانه ای و مطبوعاتی بر هیچکس پوشیده نبوده است ، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ایران نقش رسانه در تسریع افکار امام خمینی (ره) بسیار مهم بود.

وی با بیان اینکه تمرکز بر خدا و احترام به عدالت و تلاش در جهت حفظ میهن اسلامی یکی از مهمترین ویژگی های ذکر شده توسط امام راحل برای خبرنگاران است ، افزود: شرکت کنید.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج و خبرگان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده و شوراهای شهر و روستا به عنوان مهمترین نقطه تاریخی انقلاب اسلامی گفت: در روزهای آینده ما یک واقعه سیاسی بزرگ با 12000 پست هستیم و کشورها در کشور. “این انتخابات تعیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه قوه مجریه مدیریت بیش از 92 درصد اقتصاد و درآمد کشور را بر عهده دارد ، افزود: امروز انتخابات امسال به دلیل چالش هایی که با آن روبرو بوده ایم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سرهنگ حبیبی در ادامه با علاقه به نقشه های دشمنان در سالهای اخیر اشاره کرد جیری وی گفت: “امروز ، بیش از 1500 عضو گروه های منافقین در آلبانی سوژه های شبه ای هستند.” خشمگین آنها تولید و منتشر می کنند که این امر کار را برای رسانه ها دشوار کرده است.

وی گفت: نقش و جایگاه رسانه بسیار دشوار و حساس و هم افزایی است خوردن این کمک زیادی خواهد کرد ، وی افزود: ما به ظرفیت اندیشمندان و نخبگان در قالب اتاق فکر نیاز داریم Varz استفاده از صدای مشترک و درک جامعه به شما کمک می کند.

حبیبی در ادامه به ظرفیت های کشور در بخشها و حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: “بسیاری از این ظرفیت ها بستر مناسبی را برای داشتن اقتصاد مطلوب و ایجاد اشتغال در هر جامعه فراهم می کند.”

وی با اشاره به اینکه ایران در زمینه نیروی کار ماهر ، فداکار و جوان نیز ظرفیت های زیادی دارد ، گفت: نگاه ما باید به اقتصاد داخلی باشد یا اقتصاد مقاومتی هر کجا با جسارت وارد شویم و نگاه ما به ظرفیت و داخلی بود قدرت و منطقه ای که به نفع کشور استفاده می شود بازخورد و نتایج مثبتی داشته است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی گیلان قدس در بسیج لایه ها و خبرگان در ادامه با بیان اینکه در انتخابات پیش رو برای حل مشکلاتی که راه حل اساسی و ممکن دارند ، مردم به دنبال حاجی قاسم هستند ، افزود: علاوه بر زمینه های اقتصادی و اجتماعی ما همچنین باید در مناطق فرهنگی باشد. بیایید یک خط بکشیم.

دکمه بازگشت به بالا