عمومی

انتقاد نماینده مردم فردوس از آمارهای غیر واقعی اشتغال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام مجید نصیرایی دوشنبه شب در اولین جلسه کمیته اشتغال و کارآفرینی شهرستان فردوس تاکید کرد: و معیارهای آمار اشتغال باید تغییر کند.

نصیرایی از فرماندار فردوس خواست با بررسی سهم کل استان در زمینه های اشتغال، درصدی از سهم فردوس مشخص شود.

امام جمعه فردوس با انتقاد از فرمت و معیارهای نادرست حاکم بر آمار کشور گفت: به عنوان مثال پایتخت های کشور بیشترین خدمات را دریافت می کنند در حالی که کمترین مشارکت را در صحنه های سیاسی و اجتماعی کشور دارند.

حجت‌الاسلام شاکری تصریح کرد: این اقدام موجب برقراری عدالت اجتماعی در کشور نمی‌شود، اما امید زیادی وجود دارد که دولت دکتر رئیس به اجرای عدالت در سراسر کشور خواهد رفت.

مدیران باید در پایان سال به مردم گزارش دهند

وی تاکید کرد: در خطبه نماز اعلام کرده ام که مسئولان از اول سال با درایت و درایت شعار سال را در حوزه کاری خود اجرا کنند تا در پایان سال همزمان با آن نماز جمعه می تواند از افراد خوب و مثبت گزارش دهد که چقدر شغل ایجاد کرده اند یا از مهاجرت چند جوان از شهر جلوگیری شده اند یا در مهاجرت معکوس چقدر موفق بوده اند.

وی با تشکر از فرماندار انقلابی و خوش فکر فردوس افزود: اکنون مجلس انقلاب در حال تصویب قوانین خوبی است و در اینجا از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی می خواهم که به مردم گزارش دهد که مجلس چند قانون تصویب کرده است. . بر دولت برای اجرای یک مشکل». از بین مردم انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا