بین الملل

عون در آستانه سالروز انفجار بندر بیروت: حقیقت روشن می‌شود و گناهکاران مجازات می‌شوند

میشل عون در سخنرانی خود در لبنان در آستانه 4 آگوست و اولین سالگرد بمب گذاری در بندر بیروت ، به روح همه کشته شدگان این فاجعه بزرگ سلام کرد و به مجروحان و قربانیان و کشته شدگان تسلیت گفت. عزیزان یا خانه و اموال ..

به گزارش باراناخبر ، به نقل از وب سایت روسیا الیوم ، میشل عون ، رئیس جمهور لبنان گفت: من در برابر ثبات ملتی که همه بلایا در برابر آن جمع شده اند تعظیم می کنم و سر خم می کنم.

وی تاکید کرد: من از صمیم قلب به پایتخت محبوبمان بیروت می گویم ، حقیقت روشن می شود و هر گناهکاری مجازات می شود و شما دوباره قیام می کنید.

رئیس جمهور لبنان خاطرنشان کرد که بیروت در 4 اوت سال گذشته از هم پاشیده شد و بسیاری از قلب ها شکسته شد. مردم بی گناه از دست دادند که اگر این همه غفلت ، بی مسئولیتی در طول سالها و در سطوح مختلف انباشته شده بود ، نمی باختند. مقامات توانستند خطرات مادی که منجر به این فاجعه شد را از بین ببرند.

عون تأکید کرد که درد خانواده ها و دوستان را که عزیزان خود را در این انفجار از دست داده اند درک می کند و خود را یکی از کسانی می داند که عزیزان خود را در آن روز از دست داده است.

وی افزود: “من عصبانیت را در حق مردم درک می کنم. خشم که روزهای سخت دوچندان شده است. اگر آنها آن را در گفتار و عمل احساس نکنند ، اما با اقدامات عملی ، سرزنش آغاز شده و عاملان انفجار محاکمه خواهد شد..

عون تاکید کرد که با نخست وزیر فعلی مطابق قانون اساسی همکاری می کند تا همه موانع ایجاد دولت نجات را برطرف کند.

وی افزود: من با خانواده شهدا تعهد می کنم که از خون ریخته شده سوء استفاده نشود و حقیقت مشخص شود و مسئولان این فاجعه مجازات عادلانه دریافت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا