عمومی

عملیات بهسازی جاده اسیر- آنلاین- وراوی آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در این مراسم که امروز دوشنبه با حضور نماینده مردم لامرد و آنلاین در مجمع نهم و یازدهم برگزار شد ، مدیر کل راه و شهرسازی لارستان ، فرماندار آنلاین و سایر مقامات ، موسی موسوی ، نماینده مردم لامرد و آنلاین در خانه ملت: بهبود و گسترش محور اسیر- آنلاین- وراویاز ابتدای ورود به مجلس در دستور کار ما قرار گرفت و به همین منظور با وزیر راه و شهرسازی ، رئیس سازمان راهداری کشور ، رئیس برنامه فارس و سازمان بودجه و مقامات دیگر. وراوی تا زمان نرمان این کار با وام 8 میلیارد دلاری آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی پروژه ای را رها می کنیم ، کار واقعاً باید شروع شود ، نه اینکه مراسمی برگزار شود و تا آن زمان چند ماه سپس هیچ اتفاقی روی زمین نمی افتد.

موسوی افزود: دایره همان محور فراتر – نرمان همچنین برخی دوستان چند ماه آنها پیشنهادی برای بازبینی این محور داشتند ، اما ما تأکید کردیم که ابتدا باید تمام اقدامات لازم از جمله بودجه ، انجام مطالعات ، اخذ مجوزها ، برگزاری مناقصه ، انتخاب پیمانکار ، انعقاد قرارداد ، تجهیزات کارگاه ، تامین سوخت ، جابجایی انجام شود. ماشین آلات و غیره امروز انجام شد تا زمان این مراسم برگزار شد که همه شاهد آن هستند روزی عملیات پیش از اجرا در زمین و این مراسم انجام شد ص ori آن نیست

موسوی تصریح کرد: برای سایر محورهای مواصلاتی شهر آنلاین به عنوان «وروی- خو زیفال مازیجان-نخلستان ، تنگمهر و سایر راههای روستایی با 19 میلیارد دلار اعتبار تأمین شده است ، اما ما منتظر هستیم تا ابتدا آمادگی های لازم دیگر انجام شود تا بعداً این پروژه ها مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه موضوع 54 هکتار زمین وراوی اراضی شهر گلدر نیز به تفصیل مورد بحث قرار گرفت و پس از تاکید موسوی بر ضرورت تسریع در تحقق خواسته های مردم و انتقاد از تعلل دستگاه های اجرایی ، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد که پس از اعلام نتایج دریافت شده است

دکمه بازگشت به بالا