اقتصادی

علامت استاندارد ملی ایران باید در عرصه‌های داخلی و خارجی اعتمادآفرین باشد

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت نقش سازمان ملی استاندارد در زندگی مردم گفت: استاندارد ملی ایران باید مایه اعتماد همه مردم و در عرصه داخلی و خارجی باشد.

به گزارش باراناخبر، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جلسه شورای عالی استاندارد با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) و آغاز اقدامات لازم برای ارتقای جایگاه این سازمان را تسلیت گفت. ملل سازمان استانداردها نظارت کامل باید اعمال شود تا هم برای مردم کشور و هم در عرصه منطقه ای و بین المللی معتبر باشد.

رئیس جمهوری ایران با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران نماینده مردم در تضمین ایمنی، کیفیت و سلامت کالاها و خدمات است، تاکید کرد: سازمان استاندارد نقش بسیار مهمی در حفظ حقوق مردم دارد. عموم. لذت و حفاظت از محیط زیستی که دارد. حق مردم این است که در آرامش و کیفیت زندگی کنند و سازمان ملی استاندارد نقش بسیار مهمی در احقاق این حق اساسی دارد.

رئیسی تاکید کرد: سازمان ملی استاندارد یک سازمان ملی و دولتی است که وظیفه کنترل کالا و خدمات، حفظ کیفیت تولیدات داخلی و جلب اعتماد مردم را بر عهده دارد و بر این اساس می توان گفت که این سازمان یک نقش مهم در تقویت سرمایه اجتماعی..

رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: صادرات باید روز به روز رونق و توسعه یابد و این امر بدون ایفای نقش فعال و حرفه ای سازمان ملی استاندارد امکان پذیر نیست. بنابراین، شاخص‌های استاندارد باید به قدری دقیق باشند که وقتی کالاها و خدمات نشان استاندارد ملی را دریافت می‌کنند، عملاً در سطح کیفی کالا یا خدمات تردیدی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا