حوادث

تضمین امنیت صنعتگران و تولیدکنندگان توسط پلیس/ رونمایی از سامانه‌های خدمات‌رسانی در ماه‌های آتی

فرمانده ناجا گفت : پلیس امنیت صنعت گران و تولید کنندگان تضمین می کند و این افراد می دانند که در امنیت کامل پلیس است.

مطابق با یاهو! سردارحسین اشتری مربع مراسم عبادت ومعارفه فرماندهان در استان اصفهان به خبرنگاران گفت: که در سال گذشته رهبر معظم انقلاب سال “رونق” تولید شد به نام یک اقدام پلیس در این منطقه است که می تواند مورد استفاده برای تنظیم پلیس امنیت اقتصادی و مستقیم پلیس و آداب و رسوم و دیگر اقدامات اشاره کرد.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی با حمایت از قوه قضائیه درگیر در کاملا حقوقی و با هدف و مخلان امنیت اقتصادی داد که اشاره دانه درشتهای تر دست به کار می کنند.

یک مقام ارشد پلیس گفت: من امیدوارم که در سال جدید یک رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را سال جهش تولید مورد وضعیت در حوزه اقتصادی اقدامات است که می تواند انجام شود به عنوان پلیس, خدمات گمرکی تمام گلو اقامت برای پیدا کردن و اشراف در بالای این اطلاعات است که از قاچاق قاچاق پیشگیری امکان پذیر است. اقدام مناسب همچنان ادامه دارد و این.

سردار اشتری گفت: پلیس و امنیت مردم مسئول تولید را تضمین می کند مسئول هستند و گران صنعتی و تولیدی با مراکز باید بدانید که در امنیت کامل پلیس به فرهنگ ایرانی در تولید جهش از تلاش انسانی در فرایند تولید امنیت و فرهنگی ساخت و ساز مسائل پیدا کنیم.

فرمانده ناجا گفت: او که نقض نظم و امنیت از حقوق مردم بهتر می دانم که با پشتیبانی از سیستم قضایی تعیین کننده سهم بود که توسط ده ها تن که اجازه می دهد تا مردم را به صلح و امنیت خوبی که ثمره خون شهدا است برای شکستن به ترک.

به گفته پلیس در وب سایت سرداراشتری گفت: هوشمند انبار یک پروژه از پلیس های زیادی که حول محور الهی و وضعیت فعلی در سه سال آینده به اتمام می رسد و…. هوشمند سازی پلیس با دقت و سرعت رشد می کند و در عرض چند ماه به غیر از برخی از سیستم های که در خدمت مردم نشان داده شد و البته با کمک مردم در سال آینده تحول خوبی در خدمت مردم ما خواهد شد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا