عمومی

نظرمثبت کمیسیون اجتماعی و فراکسیون کارگری مجلس به وزارت عبدالملکی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به بررسی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی ، اظهار داشت: این کمیسیون نسبت به شاخص هایی که آیت الله رئیسی به عنوان نماد پیشنهاد کرده بسیار حساس است. جبهه و جریانات انقلابی انقلاب کرده است.

وی افزود: طبق قوانین ، طبق داده های منتشر شده و برنامه های استراتژیک ، کمیسیون اجتماعی از روز اول جلسات متعددی برگزار کرده و این کمیسیون به این نتیجه رسید که “حجت الله عبدالملکی” وزیر پیشنهادی تعاون دارای برخی ویژگی های بارز است. مانند شفافیت ، باز بودن و مبارزه با فساد در ساختار اداری.

نایب رئیس کمیته اجتماعی مجلس توجه به گروه های هدف وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شامل کارگران ، بازنشستگان و جامعه هدف سازمان بهزیستی را که اکثر آنها از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند ، ذکر کرد. دارای مدرک دکترای مدیریت اقتصادی و همچنین نظر محرومیت را دولت سیزدهم در نظر گرفته است.

بابایی کارنامی یادآور شد: “بر اساس تحقیقات انجام شده ، کمیسیون کاملاً متقاعد شده بود و پس از متقاعد کردن اکثریت اعضا ، رئیس کمیسیون مجبور شد نظرات مثبتی را در هیئت رئیسه مجلس اعلام کند ، زیرا آقای عبدالملکی توانست نظر مثبتی از نمایندگان دریافت کند. کمیسیون اجتماعی “

رئیس فراکسیون کار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فراکسیون کار مجلس شورای اسلامی نیز جلسات خوبی داشت ، این فراکسیون همچنین تصمیم گرفت که آقای عبدالملکی ، وزیر جدید با رویکرد انقلابی در گام دوم انقلاب ، می تواند با کمک نهادهای تصمیم گیر به سمت حفظ حقوق مردم و جامعه کارگری حرکت کند.

وی ادامه داد: بنابراین نظر جناح کارگر مجلس این است که ما قاطعانه از وزارت آقای عبدالملکی دفاع کرده و با احترام به نظرات و دیدگاه های مخالفان و حامیان عزیز ، از آقای عبدالملکی به شدت حمایت خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا